• Thomas 082

    Västeråspappor ?

    Finns det några Pappor här som är bosatta i västerås ? Kanske ses för en fika , eller något annat socialt ? 

     

  • Svar på tråden Västeråspappor ?
  • d0nk3yb0y
    MrDooZeR skrev 2012-10-31 08:43:11 följande:
    Jag ska lägga fram ett par förslag på när jag är helt ledig sen, tror det är lättast haha :) Fan jag var helt säker på att den 2a var igår när jag sa att jag kunde ;) dagvild till tusen, hoppas ni får det trevligt boys!



    MrDoozer, kolla upp en tid som passar.
  • MrDooZeR

    Japp, ska kolla upp de :) får bli i december nån gång tror jag, början där kanske? :) kan kolla exakt datum

  • MrDooZeR

    Hallå alla! Allt bra här? Orsaken till att jag inte skrivit nått datum är för att jag har inte fått schemat för december än men det kommer :) tålamod är fiskarens bästa vän haha!

  • d0nk3yb0y
    MrDooZeR skrev 2012-11-05 08:45:23 följande:
    Hallå alla! Allt bra här? Orsaken till att jag inte skrivit nått datum är för att jag har inte fått schemat för december än men det kommer :) tålamod är fiskarens bästa vän haha!



    Hehe hör av dig när du vet!
  • Flanker

    Det låter trevligt. Åtminstone för mig passar följande dagar i december bäst: 7, 14, 15, 16, eller 21 (min fru jobbar då och öppna förskolan är stängd!). Helst eftermiddag vid 14-tiden för min del då sonen brukar äta mellanmål då.

  • MrDooZeR

    Tror den 7e passar mig... Inte helt säker på dom andra datumen, får kolla sen. Just nu är jag sjukskriven för min wiplash så får se hur länge jag blir hemma!

  • Flanker

    Ja, den 7e är ju ganska snart, så då lär vi få ihop nåt snabbt. Är d0nk3yb0y eller nån annan med? Kanske lugnast om vi försöker ta nåt datum lite längre fram?

  • dirpower

    Har man kalender så går det ju att boka ihop sig längre fram utan problem. Det gäller bara att prioritera så att man inte har jobb just då.

Svar på tråden Västeråspappor ?