• rklint

Ung Mamma I Malmö?

Hej!
    Jag och min Sambo fick en liten son den 21/7, vi bor i Malmö (flyttade hit för 2,5 år sen)
    Då jag inte känner någon här nere så undrar jag nu om det finns någon därute som
    känner som jag; att det hade varit skoj med lite social kontakt!

Hör gärna av er! :)
  • Svar på tråden Ung Mamma I Malmö?
  • WickedyWitch
    Carolinem91 skrev 2012-01-20 21:15:17 följande:
    Grattis Wickedywitch :)  Hur känns allt?
    Tack :D Jo det känns läskigt & underbart! Väntar på att förlossningen ska sätta fart, han är en envis unge ;) Längtar något otroligt efter att få träffa honom nu och lära känna honom! ^^ Hoppas bara min förlossning inte blir allt för dramatisk ><
  • Carolinem91

Kan jag tänka mig, hade själv den känslan. Är det ditt första barn? När man väntar sitt första barn så vet man ju inte riktigt vad man ska förvänta sig, hur det kommer bli eller kännas. Kan tänka mig att du längtar, men det är värt all väntan ;) Jag tror det kommer att gå bra! :) Du får meddela oss när din lilla prins kommit :)

• rklint

Nu är det snart inte långt kvar av din graviditet! :) hoppas att du kan njuta det sista nu, jag tycker att man börjar sakna gravid-tiden.. Tycker att han växer så fort nu. :) hoppas det är bra med er andra också! :) tänkte bara höra, har ni andra börjat med mat till barnen? Hur mycket äter de isåfall? Tror jag ger min son för mycket. :)

• rklint

Oj! GRATTIS! :) Hoppas att allt gick bra med förlossningen?! Då har du mycket bebismys nu! Passa på att njuta! :)

• WickedyWitch

*Väcker tråden*

Hejsan alla! :) Dags att ses en sväng någon gång nu när vädret börjar bli fint?

• WickedyWitch
    rklint skrev 2012-05-13 22:38:23 följande:
    Det tycker jag absolut, vore skoj! :)
    Härligt :) Man hade kanske kunnat ta en promenad i någon av våra fina parker när det är fint väder?
  • Kyh

Ja jag är på, sålänge tiderna passar mig då hehe är ju inte mammaledig o min bebis är ju ett litet barn nu.
    Tråkigt att det inte finns parker med djur här, skulle va skoj. Folketsparks "djurpark" är ju typ inte ens något, det var inga djur alls förstadagen då de släppte ut djuren!

• rklint

Det hade vi absolut kunnat göra! Nu börjar det bli så fint väder också, man vill bara ut :) vilka parker är bäst, för er? :)

• WickedyWitch
    rklint skrev 2012-05-15 10:41:42 följande:
    Det hade vi absolut kunnat göra! Nu börjar det bli så fint väder också, man vill bara ut :) vilka parker är bäst, för er? :)
    Jag bor bara 5 min från folkets park så för mig är det lätt, annars pildammsparken kanske? Slottsparken skulle också gå bra, men då måste Leo ha en "bra" dag så att säga :P Faserna avlöser varandra just nu..
  • rklint

Okej :) jag bor vid mobilia så mig spelar det inte så stor roll :)

• WickedyWitch
    rklint skrev 2012-05-16 13:50:57 följande:
    Okej :) jag bor vid mobilia så mig spelar det inte så stor roll :)
    Mobilia? Där bodde jag innan och bodde där många år :) Var vid mobilia bor du typ?
    Såg att det förmodligen kommer vara fint väder i helgen, då hade man kanske kunnat ses en runda i parken :) om ni kan!
  • rklint

Jag bor vid hemmakväll :) just i helgen kan vi tyvärr inte. Just nu har han feber också, tror det är tänder som spökar!

Svar på tråden Ung Mamma I Malmö?