• Anton Chigurh

    3 sketna minuter. SNÄLLA !!!

    Vad fan kan ni inte ordna så att vi kan få åtminstone 3 minuter på oss och ändra i egna nyss postade inlägg, jag läser igenom både en och två gånger innan jag postar, lika förbenat blir det fel allt emellanåt. Det kan gälla allt från enkla stavfel till rena syftningsfel och då är det jävligt irriterande att inte kunna rätta till det lite smidigt.

    Så söta, rara, snälla, omtänksamma, älskvärda FL....fixa detta. Betydligt fler än gamle Anton skulle bli överlyckliga om detta enkla önskemål blev tillgodosett. Lovar.

    Ber å få tacka så väldans mycket på förhand.

    Kram  //Anton.


    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Svar på tråden 3 sketna minuter. SNÄLLA !!!
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 10:35:49 följande:
    Tack. 
    Min nya artiga sida. Vänj dig inte vid den.
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    mamma smurfen skrev 2012-01-18 10:44:37 följande:

    Tummen upp för förslaget!


     


    Tack, Smurfis. Du råkar inte va bekant med Fru Forumvärden ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-18 10:38:47 följande:
    Min nya artiga sida. Vänj dig inte vid den.
    Försök inte. Jag vet nog varför du stöttar Anton här.   Förutom att det är ett förslag av världsklass.

    Men nu skall vi inte gå OT här, tråden är seriöst menat. Och det är MIN tråd....... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 10:54:16 följande:
    Försök inte. Jag vet nog varför du stöttar Anton här.   Förutom att det är ett förslag av världsklass.
    Men nu skall vi inte gå OT här, tråden är seriöst menat. Och det är MIN tråd....... 
    Tro det eller ej Anton men jag skulle verkligen behöva den funktionen. Särskilt när man postar från mobilen.
    Naughty by nature
  • mamma smurfen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 10:48:03 följande:
    Tack, Smurfis. Du råkar inte va bekant med Fru Forumvärden ???
    Nope, inte vad jag vet iaf.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 10:22:48 följande:
    3 minuter vore riktigt jävla bra.........
    Räcker det inte med fyra sekunder för din del?  *tar skydd bakom Agri*
    The hard way is the right way.
  • dawkins

    Jag skulle precis post detta förslag, så då gör jag det här:

    Varför kan man inte redigera sina inlägg?
    Jag är medlem på flera forum och man brukar alltid kunna redigera sitt inlägg, i alla fall inom 5 min eller nått sånt. Det händer mellan varven att man skrivit något och sedan inser att det är sakfel, man kanske har stavat konstigt, råkat citera fel inlägg etc. och då brukar man bara kunna klicka på "redigera", så man kan fixa till det. Detta går inte här, och det är väldigt frustrerade när man märker att man skrivit något som blev tokigt. Man ska inte behöva begära att få inlägget borttaget för det, och detta kan dröja länge i sådana fall, så många ändå hinner läsa det man vill ändra. Jag tycker inte man ska kunna ändra gamla inlägg, men man borde/ ska kunna redigera sitt inlägg i några minuter i alla fall.

    Jag tror att alla på forumet skulle önska denna möjlighet, då det ofta kan bli "fel", som man då snabbt vill kunna ändra..

  • AlreadyBurning

    Det är @Kodarn du ska snacka med Cool

    Jag håller med. Ibland får man såna hjärnsläpp så det är helt otroligt.


    Nu är det färdigtramsat! Stöd projekt Trolljakt på FL.
  • dawkins
    AlreadyBurning skrev 2012-02-27 16:33:53 följande:
    Det är @Kodarn du ska snacka med Cool

    Jag håller med. Ibland får man såna hjärnsläpp så det är helt otroligt.
    Man får ju förutsatta att de läser "förslagslådan", annars fyller den ju ingen funktion..

    Nu såg jag att jag hade skrivit fel i mitt inlägga ovan, det står "Jag skulle precis post detta förslag". Posta skulle det vara, men jag kunde inte ändra..
  • AlreadyBurning
    dawkins skrev 2012-02-27 16:40:04 följande:
    Man får ju förutsatta att de läser "förslagslådan", annars fyller den ju ingen funktion..

    Nu såg jag att jag hade skrivit fel i mitt inlägga ovan, det står "Jag skulle precis post detta förslag". Posta skulle det vara, men jag kunde inte ändra..
    *Förutsätta haha
    Nu är det färdigtramsat! Stöd projekt Trolljakt på FL.
Svar på tråden 3 sketna minuter. SNÄLLA !!!