• mmelody

    Real Housewives of Beverly Hills - tråden!!

    Är det verkligen ingen mer än JAG som kollar på Real Housewives of Beverly Hills som går på 3:an vid tidig kväll??

    Jag äääälskar verkligen den serien! Ingen mer som kikar lika
    slaviskt som jag och vill skratta och berätta vad vi tycker?!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-10 22:22
    Alltså ingen spoilertråd! Utan jag kikar på dom avsnitten som nu är på TV3 :)

  • Svar på tråden Real Housewives of Beverly Hills - tråden!!
  • mmelody

    Så då var Beverly Hills fruarna slut då! Kommer dom alltså inte sända reunion-avsnittet på tv??
    Saknar dom redan!!!!

  • Ginny

    Så här står det på tv3:s hemsida:


    Fråga: När visar ni avsnitt 21 av Real Housewives of Beverly Hills år 2?


    Svar: Avsnitt 21 är ett återföreningsavsnitt där fruarna möts och diskuteras säsongens alla intriger. Vi kommer att visa avsnittet lite längre fram i vår men det är ännu inte helt bestämt när.

    Vi får helt enkelt hålla utkik och informera varandra när det är dags.

  • Nemi76
    Ginny skrev 2012-02-24 14:02:35 följande:
    Så här står det på tv3:s hemsida:

    Fråga: När visar ni avsnitt 21 av Real Housewives of Beverly Hills år 2?


    Svar: Avsnitt 21 är ett återföreningsavsnitt där fruarna möts och diskuteras säsongens alla intriger. Vi kommer att visa avsnittet lite längre fram i vår men det är ännu inte helt bestämt när.

    Vi får helt enkelt hålla utkik och informera varandra när det är dags.



    Jättemärkligt att de inte visar det i anslutning till avsnitten. Och det är dessutom tre reunionavsnitt. Ännu märkligare att man bara visar ett.
  • Ginny
    Nemi76 skrev 2012-02-24 14:04:24 följande:
    Jättemärkligt att de inte visar det i anslutning till avsnitten. Och det är dessutom tre reunionavsnitt. Ännu märkligare att man bara visar ett.
    Tv3, du vet

    När Real Housewives of New Jersey gick förra gången tror jag att de visade båda reunionavsnitten (det fanns nog "bara" två sådana) och det var direkt efter de vanliga säsongen. Det är säkert jättemånga som kommer att missa de här avsnitten för de sa ju ingenting efter senaste avsnittet om när återföreningen visas.
  • Nemi76
    Ginny skrev 2012-02-24 15:11:20 följande:
    Tv3, du vet

    När Real Housewives of New Jersey gick förra gången tror jag att de visade båda reunionavsnitten (det fanns nog "bara" två sådana) och det var direkt efter de vanliga säsongen. Det är säkert jättemånga som kommer att missa de här avsnitten för de sa ju ingenting efter senaste avsnittet om när återföreningen visas.

    Jag hade nog missat dem om det inte var så att jag redan sett dem Eller det, eftersom de bara visar ett av tre...märkligt. Men jag höll ju på att missa att RHoBH gick över huvud taget eftersom det typ vara noll marknadsföring av serien innan. Och den började visas på en så otroligt dum tid.
  • Ginny

    Om någon missade första säsongen så kan jag meddela att den börjar gå i repris idag kl. 13.00.

  • Ginny
    Johannanl skrev 2012-04-03 14:27:46 följande:
    Åh nej!! Såg det nu! Vilken kanal?
    TV3. Nästa avsnitt går i morgon samma tid.
  • Nemi76
    Ljusgläntan skrev 2012-04-04 21:30:39 följande:
    Det ska tydligen göras en ny säsong i usa snart..!
  • Christi38

    I introt på serien (just nu, det ändras ju) säger Kim Richards att hon tidigare var Barnstjärna, men nu satsar på mammarollen. Vad var hon för skådis, vad har hon spelat, någon som vet? :)

    ....

  • SoStylish
    Christi38 skrev 2012-04-11 15:03:44 följande:
    I introt på serien (just nu, det ändras ju) säger Kim Richards att hon tidigare var Barnstjärna, men nu satsar på mammarollen. Vad var hon för skådis, vad har hon spelat, någon som vet? :)

    ....
    Du kan se allt som hon varit med i här:
    www.imdb.com/name/nm0001668/
  • flyktentillreality

    Hej alla fellow Real Housewives fans! ??

    Nu finns det en podcast på svenska i ämnet som heter Flykten till Reality

    Finns på Spotify och Podcaster! ????????? in och lyssna om ni gillar Bravo Tv. Vi diskuterar även Southern Charm och Below Deck.

    Finns även på instagram:

    www.instagram.com/flyktentillreality/

    Några av husfruarna har likeat!

    Hoppas ni gillar det!

Svar på tråden Real Housewives of Beverly Hills - tråden!!