• C h a r m a

    Årets bild vecka 6

    Årets bild skall tävlas fram. Vi har tävlat i 4 veckor, och denna omröstningen är för veckas 5 bidrag. Rösta på den bild du anser skall vinna titeln Årets bild 2012. HUVUDTRÅDEN

    Vecka 6

    1.



    2.


     



    3.



    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Årets bild vecka 6
  • C h a r m a

    Jag tycker att den bästa tagna bilden e nr 3, för den har man jobbat med mest. Ettan har man tagit en bild mer eller mindre på en fin natur, rätt lätt. Men trean där har man jobbat för att få en pangbild, o den e såå fin. Överbra bakgrund med. Me like


  • Livet30
    C h a r m a skrev 2012-02-14 10:07:19 följande:
    Jag tycker att den bästa tagna bilden e nr 3, för den har man jobbat med mest. Ettan har man tagit en bild mer eller mindre på en fin natur, rätt lätt. Men trean där har man jobbat för att få en pangbild, o den e såå fin. Överbra bakgrund med. Me like
    Tack så jättemycket. Vad glad jag blir.
  • pappy

    Bild nummer 1 tog jag spontant med mobilen när jag drog upp rullgardinen, därför det inte är så mycket arbete bakom ;)

  • C h a r m a
    pappy skrev 2012-02-16 10:25:03 följande:

    Bild nummer 1 tog jag spontant med mobilen när jag drog upp rullgardinen, därför det inte är så mycket arbete bakom ;)


    Det gjorde jag med denna veckan, har lämnat mitt bidrag i huvudtråden. Den e med tagen spontant med mobilen. Valde den som bidrag för den blev mystisk hihi
Svar på tråden Årets bild vecka 6