• RS89

    varför är ni så dåliga...

    på att rensa alla rasistiska trådar och inlägg?
    jag förstår inte hur ni kan låta en rasistisk tråd få över 100 sidor. någon moderator som har lust att förklara Glad?

  • Svar på tråden varför är ni så dåliga...
  • Jonazid

    Vad har varit rasistiskt? Att vissa vill alla ska betala skatt?

  • roffe

    Nej men att folk får det att framstå som att alla invandrare är brottslingar t ex. Många av inläggen klingade illa tyckte jag iaf.

  • mrsStatham

    Moderering av alla trådar överhuvudtaget är riktigt kass


    Bara två saker är oändliga
  • roffe

    Jag håller med dig, det här är ett av de få forum jag någonsin varit på där det är okej att nedvärdera folk genom att exempelvis skriva "lilla gubben, nu får du nog tänka efter lite" och liknande. Det känns som det förekommer mycket "lilla" du, kära du, lilla gumman. Tycker inte om det. 
    Förmodligen har jag själv gjort så någon gång oxå men då föredrar jag att någon sätter stopp och säger till mig. 

  • RS89

    Ja, det känns som att dem inte har tillräckligt många moderatorer på detta forum? Varje kategori borde få en, för att hålla ordning och reda och rensa.

    Vad det gäller de trådarna om invandrare som ska slippa betala skatt och få gratis körkort, dem har ju gått i överstyr och många inlägg hetsar mot invandrare rakt av.

  • Forumvärd
    RS89 skrev 2012-02-25 23:47:14 följande:
    på att rensa alla rasistiska trådar och inlägg?
    jag förstår inte hur ni kan låta en rasistisk tråd få över 100 sidor. någon moderator som har lust att förklara Glad?
    Om du stöter på sådana trådar så anmäl det så att våra moderatorer kan granska det
    Det är inte säkert att vi hinner uppmärksamma alla inlägg eller trådar som startas direkt och därför är vi tacksamma om ni medlemmar anmäler
  • RS89
    Forumvärd skrev 2012-02-26 12:43:46 följande:
    Om du stöter på sådana trådar så anmäl det så att våra moderatorer kan granska det
    Det är inte säkert att vi hinner uppmärksamma alla inlägg eller trådar som startas direkt och därför är vi tacksamma om ni medlemmar anmäler
    Hur kan ni INTE uppmärksamma en rasistisk tråd som ligger på "hetaste debatten" eller en sådan som har över 100 sidor.. klart att vi anmäler, men ni måste också jobba aktivt med att hitta och rensa såna trådar.
  • Anks

    Tycker det sorgligaste ligger i att man känner ett Behov av att ha fler moderatorer, att folk inte kan sköta sig osv

  • mrsStatham

    Inte nödvändigtvis fler moderatorer. Det verkar ju finnas en hel del. Däremot behövs det definitivt AKTIVARE moderatorer.


    Bara två saker är oändliga
  • mrsStatham

    Det är inte ett dugg sorgligt. Bara naturligt. Vad som är sorgligt är att den här sidan missköts så fruktansvärt


    Bara två saker är oändliga
Svar på tråden varför är ni så dåliga...