• Zixi

    Visa specifikt när TS uppdaterar

    En funktion som jag saknat länge nu är att se när TS uppdaterat. För som det är nu så vet man inte vem det är som uppdaterat i trådarna man har bland sina favoriter och det kan bli rätt irriterande när man läst 57 meddelande i rad som är: Hur går det TS?

    Varför inte markera med en annan färg eller något när det är just TS som uppdaterat?

    För ibland är det det enda man är intresserad av i tråden.

    Tycker även att man bara ska se TS när man klickar på visa endast och inte alla anonyma inlägg. Det kan ju inte vara så svårt att fixa då det redan står (Trådstartaren) vid de inläggen.

    Hoppas på gensvar på mina önskningar, jag är verkligen inte den enda som önskar detta!


    2010-07-20 3040/50
  • Svar på tråden Visa specifikt när TS uppdaterar
  • Zixi

    En annan sak som oxå vore trevligt är bekräftelse på att de som faktiskt jobbar med att förbättra siten läser och tar till sig önskemål och kommentarer...


    2010-07-20 3040/50
  • Forumvärd
    Zixi skrev 2012-03-02 12:16:07 följande:
    En funktion som jag saknat länge nu är att se när TS uppdaterat. För som det är nu så vet man inte vem det är som uppdaterat i trådarna man har bland sina favoriter och det kan bli rätt irriterande när man läst 57 meddelande i rad som är: Hur går det TS?

    Varför inte markera med en annan färg eller något när det är just TS som uppdaterat?

    För ibland är det det enda man är intresserad av i tråden.

    Tycker även att man bara ska se TS när man klickar på visa endast och inte alla anonyma inlägg. Det kan ju inte vara så svårt att fixa då det redan står (Trådstartaren) vid de inläggen.

    Hoppas på gensvar på mina önskningar, jag är verkligen inte den enda som önskar detta!
    Du vill med andra ord ha en funktion som är tydligare än "visa endast".
    Jag gillar idéen!
    Det jag kan göra är att föra den vidare och hoppas att det är något som går att implementera i framtiden.

    Skulle man kunna tydliggöra TS på något mer sätt än med färger?
  • Zixi
    Forumvärd skrev 2012-03-07 09:24:09 följande:
    Du vill med andra ord ha en funktion som är tydligare än "visa endast".
    Jag gillar idéen!
    Det jag kan göra är att föra den vidare och hoppas att det är något som går att implementera i framtiden.

    Skulle man kunna tydliggöra TS på något mer sätt än med färger?
    Tack för svar

    Framförallt jag kunna se i listan med favorittrådar när TS har uppdaterat. Kanske med en prick bredvid tråden så att även färgblinda ska ha en chans att se det.
    2010-07-20 3040/50
  • Forumvärd
    Zixi skrev 2012-03-07 10:28:12 följande:
    Tack för svar

    Framförallt jag kunna se i listan med favorittrådar när TS har uppdaterat. Kanske med en prick bredvid tråden så att även färgblinda ska ha en chans att se det.
    Ja just det så att det syns direkt när du kollar i dina favoriter!
    Kanske t.om något som går att kombinera med en feeder. Jag ska skicka förslaget vidare! Tackar
  • Gabriella83
    Forumvärd skrev 2012-03-07 10:52:32 följande:
    Ja just det så att det syns direkt när du kollar i dina favoriter!
    Kanske t.om något som går att kombinera med en feeder. Jag ska skicka förslaget vidare! Tackar
    precis vad jag saknat!Bra ide!
Svar på tråden Visa specifikt när TS uppdaterar