• Pappatillebbe

    Vad för fantasier vill ni förverkliga?

    Spännande att veta, vågar man förverkliga sina fantasier?

  • Svar på tråden Vad för fantasier vill ni förverkliga?
  • Anonym (Mmmmmm)
    Pappatillebbe skrev 2012-03-14 09:35:09 följande:
    Vad för fantasier vill ni förverkliga?

    Spännande att veta, vågar man förverkliga sina fantasier?


    Var bara tvungen att citera trådstarten då det är precis 12 år sedan den skrevs. 🙂🙂 

    En del fantasier har jag hunnit förverkliga men har ju några kvar naturligtvis. 
    * Ha sex med två killar samtidigt. 
    * Förföra min störtsnygga kollega och ha vilt sex med honom en hel helg. 
    * Få min man till partnerbyte/swinging. 
    * Ha obegränsat med sex typ jämt. 😋 
  • Anonym (Stephan Loefwen)
    Anonym (Bla bla bla) skrev 2024-03-14 19:28:29 följande:
    Sexforumen är inte till för att nyttjas som runkmaterial av incels som låtsas vara kvinnor dock.
    Hur kan du veta det?
  • Anonym (Bla bla bla)
    Anonym (Stephan Loefwen) skrev 2024-03-15 20:18:55 följande:
    Hur kan du veta det?
    För att jag känner till reglerna härinne. 
  • Anonym (Miss Demeanor)

    Jag har utlovat sex en riktigt tidig helgmorron i en högt belägen offentlig trädgård med utsikt över vattnet. Får väl se när det blir varmt nog för att luta sig mot det kalla räcket. Flört

  • Meddelande borttaget
  • Ztiff2
    Anonym (Pleys) skrev 2024-03-16 10:14:33 följande:

    Några saker som kommer förbli fantasier och inte förverkligas:

    -Att ha en till man med i akten, att min fru får ta dubbelt, att ha en både i fittan och i munnen, att turas om.
    -Att gå på swingersklubb, för att se andra ha sex och att andra ser oss ha sex
    -Att min fru smeker sig själv när vi har sex, jag skulle verkligen gilla det och jag tror hon själv skulle gilla det men hon vägrar av någon anledning

    Saker som faktiskt kan förverkligas 

    -Att vi har analsex igen, min fru fick sin första orgasm via penetration när jag tog henne bakifrån i stjärten, det är ganska många år sedan men jag vet att hon kommer vilja testa en dag igen
    -Atr ha sex på ett hotell, flera gånger om
    -Att min fru får utan trosor, gärna nyknullad, kanske ut och äta middag eller liknande när hon är naken undertill en klänning 
    -Att få använda en lite större dildo på min fru, kanske i samband med att man använder en klitorisvibrator, hon skulle gilla det


    Det är sjukt hett att se sin tjej bli knullad :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Pleys) skrev 2024-03-16 10:14:33 följande:

    Några saker som kommer förbli fantasier och inte förverkligas:

    -Att ha en till man med i akten, att min fru får ta dubbelt, att ha en både i fittan och i munnen, att turas om.
    -Att gå på swingersklubb, för att se andra ha sex och att andra ser oss ha sex
    -Att min fru smeker sig själv när vi har sex, jag skulle verkligen gilla det och jag tror hon själv skulle gilla det men hon vägrar av någon anledning

    Saker som faktiskt kan förverkligas 

    -Att vi har analsex igen, min fru fick sin första orgasm via penetration när jag tog henne bakifrån i stjärten, det är ganska många år sedan men jag vet att hon kommer vilja testa en dag igen
    -Atr ha sex på ett hotell, flera gånger om
    -Att min fru får utan trosor, gärna nyknullad, kanske ut och äta middag eller liknande när hon är naken undertill en klänning 
    -Att få använda en lite större dildo på min fru, kanske i samband med att man använder en klitorisvibrator, hon skulle gilla det


    Är lycklig nog att ha gjort allt det förutom att gå på swingersklubb, vilket jag gärna skulle vilja testa men hon tvekar.
    Inser att jag har en jäkligt cool fru ändå...
  • Anonym (Pleys)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-03-16 15:34:22 följande:
    Är lycklig nog att ha gjort allt det förutom att gå på swingersklubb, vilket jag gärna skulle vilja testa men hon tvekar.
    Inser att jag har en jäkligt cool fru ändå...
    Det har du verkligen din lyckost! Njut av det och visa henne lite extra uppskattning
  • Anonym (Två)

    Jag är man och skulle vilja ligga med två kvinnor samtidigt. Tanken på att de turas om att tillfredsställa mig oralt tänder mig särskilt.

  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Två) skrev 2024-04-27 15:09:28 följande:

    Jag är man och skulle vilja ligga med två kvinnor samtidigt. Tanken på att de turas om att tillfredsställa mig oralt tänder mig särskilt.


    Ja det är.extremt skönt, kan rekommendera det! 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nyfiken)

    En fantasi jag och min fru delar är att hon blir uppraggad i en hotellbar och följer med honom upp på rummet

  • Ztiff2
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-04-28 04:04:10 följande:

    En fantasi jag och min fru delar är att hon blir uppraggad i en hotellbar och följer med honom upp på rummet


    Verkligheten är sexigare än fantasin, hör av dig om du vill ha råd hur man kommer igång :)
Svar på tråden Vad för fantasier vill ni förverkliga?