• 4blir5

    Kombinera pergotime med gonal-f?

    Kan man kombinera pergotime med gonal-f om äggblåsorna inte växer som dom ska med pergotime? Jag får en sista dubbelkur denna månad och sedan ska vi gå vidare med sprutor om det inte vill fungera denna månad heller. Men jag tänkte om det är någon ide att fråga om gonal-f också så äggen växer på sig? Någon som vet?

  • Svar på tråden Kombinera pergotime med gonal-f?
  • Nordanvinden08

    Förlåt, jag läste dåligt!!! Jag addade med gonal-f när pergo inte räckte till för att få blåsorna att växa på sig. Jag blev dock överstimulerad den gången... Sen blev det bara sprutor:)

  • 4blir5

    Okej. Då ska jag be om gonal-f sprutor också om inte äggen vill mogna på sig av denna kur heller.

  • Nordanvinden08

    Jag fick det när det var en som "stannade upp"(var typ 15) och sen hade jag tre vid 10 strecket... Vi hoppades på att inte alla skulle växa till sig... Men det gjorde de...

  • 4blir5

    Mina har stannat redan vid 10 mm runt dag 18 och det är ju lite väl lite så sent i cykeln. Tror knappast att mina tre ägg växte på sig något mer innan jag tog ovitrellesprutan på dag 23. Men det var ju värt ett försök iallafall.

Svar på tråden Kombinera pergotime med gonal-f?