Muslimska kvinnor har mer respekt för sig själva än svenska
Jag är själv 100% svensk men måste ändå säga att jag tycker muslimska kvinnor har hundra gånger mer respekt för sig själva och sina kroppar än svenska kvinnor.
Svenska kvinnor ligger med flera män, dom solar topless, dom visar sig nakna för sina barn och andra män och kvinnor än sin make. Dom går på badhus och går runt spritt språngande naken i omklädningsrummen och duscharna utan att ha minsta skam i kroppen. Det finns dessutom alltid en fet tant i varje bastu som sitter längst upp i bastun och bresar med benen så man ska få se ALLT.
Svenska kvinnor går klädda i minimala kjolar och har urringningar som visar brösten. Dom har manliga vänner som dom kan vara hemma hos ensamma eller sova över hos(ibland i samma säng). En del svenska kvinnor har till och med visat sin nakna kropp för sina bröder, pappa och manlig som kvinnlig släkt. Svenska kvinnor visar alltid brösten när dom ammar(i muslimska länder ammar kvinnorna också offentligt men brösten syns ALDRIG för dom har respekt nog att täcka över sina bröst.
Jag är INTE en svensk konvertit och har inte en muslimsk man. Men ändå så tycker jag såhär.
Detta inlägg skirver jag inte för att provocera utan för att svenska kvinnor kanske får en insikt hur dom egentligen beter sig och dom har ett rykte ute i världen som gör att man skäms över att vara svensk.