• Anonym (Respekt)

Muslimska kvinnor har mer respekt för sig själva än svenska

Jag är själv 100% svensk men måste ändå säga att jag tycker muslimska kvinnor har hundra gånger mer respekt för sig själva och sina kroppar än svenska kvinnor.

Svenska kvinnor ligger med flera män, dom solar topless, dom visar sig nakna för sina barn och andra män och kvinnor än sin make. Dom går på badhus och går runt spritt språngande naken i omklädningsrummen och duscharna utan att ha minsta skam i kroppen. Det finns dessutom alltid en fet tant i varje bastu som sitter längst upp i bastun och bresar med benen så man ska få se ALLT.

Svenska kvinnor går klädda i minimala kjolar och har urringningar som visar brösten. Dom har manliga vänner som dom kan vara hemma hos ensamma eller sova över hos(ibland i samma säng). En del svenska kvinnor har till och med visat sin nakna kropp för sina bröder, pappa och manlig som kvinnlig släkt. Svenska kvinnor visar alltid brösten när dom ammar(i muslimska länder ammar kvinnorna också offentligt men brösten syns ALDRIG för dom har respekt nog att täcka över sina bröst.

Jag är INTE en svensk konvertit och har inte en muslimsk man. Men ändå så tycker jag såhär.

Detta inlägg skirver jag inte för att provocera utan för att svenska kvinnor kanske får en insikt hur dom egentligen beter sig och dom har ett rykte ute i världen som gör att man skäms över att vara svensk.

• Svar på tråden Muslimska kvinnor har mer respekt för sig själva än svenska
  • Dorian Ertymexx
    Mammutten skrev 2012-04-15 22:44:27 följande:
    Kanske ska påpeka att ingen lever efter dessa värderingar idag,om man nu inte tillhör någon sluten sekt.
    Nej jag behöver inte läsa på,har arbetat på kvinnojouren och träffat mängder av dessa kvinnor som försökt att gå från sina män.

Ingen? Du har en heeel del att ta igen i så fall, om du tror det.

Samma sak gäller många kristna och ateister. 
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Mammutten skrev 2012-04-15 23:11:36 följande:

Jo då det finns alla sorter,men det är inte svenskar som dominerar på kvinnojouren om man säger så!

...vilket är rätt intressant, då det i brottsmål ÄR svenska kvinnor som dominerar.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • ica
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-15 22:26:17 följande:
    Det finns inget som "civliserade människor". De var inte annorlunda från oss då. Det är värderingarna som är annorlunda.
    Nej, du har rätt. Att kasta sten på en våldtagen kvinna är inte ociviliserat.
  • Mammutten
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-16 01:23:28 följande:

...vilket är rätt intressant, då det i brottsmål ÄR svenska kvinnor som dominerar.
    Du pratar om snatteri och jag pratar om mord och våldtäkter,misshandel och annat djuriskt beteende....
  • Dominant

Jag har endast en gång varit i kontakt med en kvinna som TS innan hon försvann. Vilket var synd, då så väldigt få kvinnor är så, så jag hade velat att vi återfick kontakten.

• J a d e d
    Dominant skrev 2012-04-16 12:36:02 följande:
    Jag har endast en gång varit i kontakt med en kvinna som TS innan hon försvann. Vilket var synd, då så väldigt få kvinnor är så, så jag hade velat att vi återfick kontakten.
    Du kan ju alltid sätta ut en kontaktannons.
    Jeddan
  • Dominant
    J a d e d skrev 2012-04-16 12:37:28 följande:
    Du kan ju alltid sätta ut en kontaktannons.
    En kontaktannons är för folk som söker en partner, vilket jag inte gör, jag har redan en partner. Jag tyckte dock det var intressant att prata med henne.
  • Tom Araya
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-15 05:14:56 följande:
    Indeed. Finns starka krafter som vill vända den trenden, KD och SD framför allt.
    Japp och ingen av dessa komma att få min hjälp att komma till makten i alla fall.
  • Tom Araya
    UmmHamza skrev 2012-04-15 15:05:55 följande:
    Och vem vet vad som är bäst för skapelsen än Skaparen själv? Exakt.
    Men bara för de han skapat och han har inte skapat mig.
  • Anton Chigurh
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-15 22:25:29 följande:
    Du behöver läsa på en del, tycks det mig, om hur det faktiskt fungerar i den muslimska världen. Majoriteten kan skilja sig. De kan till och med ingå i korta tidsbestämda äktenskap (ett slags officiella "ihopskap" om man så vill).

Desa värderingar finns i Sverige än idag, och hålls kära av tex SD och KD samt många kristna samfund och av andra moralister, vilket du kan se här på FL nästan dagligen.

Det är vad du tror.     
    Mmmm, du har en poäng här, Dorian. Som vanligt................

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14543853.ab 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • J a d e d
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-15 22:20:55 följande:

Nej, det är DU som jämför med hela den muslimska världen. Det är du som menar att det är ett "muslimproblem", inte vi. Vi drar inte alla muslimer över en kamm.
    Herregud, du har ju inte ens koll på vad du svarar på.

Har du förresten förklarat än hur du kom fram till att TS är en väldigt religiös kristen?  
    Jeddan
  • Mammutten
    Dominant skrev 2012-04-16 12:43:11 följande:
    En kontaktannons är för folk som söker en partner, vilket jag inte gör, jag har redan en partner. Jag tyckte dock det var intressant att prata med henne.

Hon pratar nog inte med andra män..det är ju nästan som att prostituera sig
  • Chazz Michael Michaels
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-15 22:25:29 följande:
    Desa värderingar finns i Sverige än idag, och hålls kära av tex SD och KD samt många kristna samfund och av andra moralister, vilket du kan se här på FL nästan dagligen.
    Det där kallas, tror jag bestämt, att sila mygg och svälja kameler.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Dominant
    Mammutten skrev 2012-04-17 07:29:48 följande:
    Hon pratar nog inte med andra män..det är ju nästan som att prostituera sig
    Tja, hon skapade ju denna tråden så.
  • villyvicky

Vet inte om det har med respekt att göra, jag tycker det har med "mer vett att ta för sig och njuta av det Gud gav oss". Fick vi kvinnor snygga kroppar, så tycker jag det är kul att visa upp dom. Själv behöver jag inte minikjol, men gillar bara ben och visar gärna lite klyfta, men smakfullt. Killkompisar har jag, även KKs, men det är självvalt, inte för att jag har förlorat respekten för mig själv, utan för att jag njuter av sex och tar för mig. Vill ta för mig. Vill leva livet. Tycker synd om de kvinnor som tex går in i nunnerollen och aldrig får njuta av en mans närhet mer, måste vara hemskt. De muslimska kvinnorna gör ju sina egna val, inget som behöver jämföras, det ena gör ju inte det andra per automatik värre/sämre. Dom skyler sig ju inte för att dom har MER respekt för sig själva än någon annan, det är ju för att dom måste, annars får dom spö, steningar och piskrapp i dom islamska länderna. Sen är det ju så indoktrinerat hos dom, så normalt, så det är ju inget dom lider av, utan det är typ second nature helt enkelt. Och nej, alla svenska kvinnor visar ju inte brösten på så vis du överdrivet beskriver, du och din mamma kanske gör det, men tala inte för resten av de svenska kvinnorna, tack. Tror nog visst du är muslim, provocerande sån, finns inte en chans att en svensk tjej någonsin skulle uttala sig på detta sätt. Löjligt.

• Deelicious

Haha vaaaa? Villyvicky, tror du helt seriöst att muslimska kvinnor MÅSTE ha slöja enligt männen? Ingen annan människa kan påtvinga slöja utan det är självvalt. Dock obligatoriskt i islam så vill man följa religionen fullt ut så vill man nog ha slöja med. Detta har dock INGEN människa med att göra och det är totalt förbjudet med tvång i islam. Gud ger order, sedan är det upp till en själv om man följer dessa eller inte, bara en själv :)

Svar på tråden Muslimska kvinnor har mer respekt för sig själva än svenska