• Jag kom inte på något bättre

vad är det pinsammaste/roligaste som hänt dig när du haft sex?

Kom med era historier!!
    Kommer nog slänga in några själv också, men måste fundera på vad jag har varit med om :P 

~Alicia, Min Eviga Sol I Mörkret~
  • Svar på tråden vad är det pinsammaste/roligaste som hänt dig när du haft sex?
  • Anonym (ooops)

Åh, vad roliga ni är!!

Ibland när jag ska vara lite gymnastisk trillar jag ur sängen. Min man tycker i alla fall att det är roligt för jag ser tydligen chockad ut över att sängen tar slut... Senast landade jag mjukt i hundkorgen nedanför!

Sen är det ju härligt när man ska gå upp ur sängen efter ett ligg och så musfiser man för varje steg man tar hela vägen in till badrummet......

En gång försökte jag vara lite tuff och retsam och nafsa en kille i läppen. Dessvärre bet jag så hårt att det blev ett jack och började blöda :/ Skäms fortfarande över det.

• Militant

En pinsam sak  hände för ett par veckor sen.. Vi hade sex och min pojkvän kom i kondomen. Efteråt drog han av den och la den på kanten av vår "sexlåda". Han tänkte såklart ta med den ut på toa och slänga den men han glömde det och jag tänkte inte på det eftersom han brukar sköta det. Så vi glömde helt enkelt bort den där kondomen. Dagen efter eller om det var senare samma dag var jag ute och gick med vår valp på 5 månader. Valpen la en skit i gräset och när jag skulle plocka upp bajset såg jag något vitt i det. Måste såklart kolla närmare om det var mask eller något. Såg då ringen på en kondom och sen hela kondomen, i princip oskadd, inbäddad i en bajskorv... valpen hade alltså hittat den och svalt den hel med sperma och allt... #Såntmantarmedsigigraven

• Anonym (Bacteria killer)

Jag och min nuvarande partner skulle för ett tag sen använda oss utav smaksatt intim olja (sexy ice).
    Då vi av misstag råkade ta fel flaska och tog bacteria killer (för sexleksaker) istället för den smaksatta kylande intim oljan. Till en början märkte vi ingen skillnad, då den smaksatta oljan är kylande. Först efter ett tag när vi började känna lukten och min partner smaken av alkohol inser vi vårat misstag. Jag blev då snabb att torka bort det och tvätta min mus då jag inser att det inte är kylande utan svidande effekt jag upplever.

Till saken hör den att bacteria killer är blå i färgen likaså den smaksatta kylande intim oljan, vi båda vek oss av skratt vid upplevelsen. Jag fick alltså min mus desinficerad och inte ner kyld :P. Numera är vi väldigt uppmärksamma om vilken flaska vi tar & läser etiketten & inte bara går efter form & färg på innehållet ;).

• Anonym (Hoho)

En gång körde min kille in en anal plugg i röven på mig, och jag hade kännt att magen inte riktigt var som den ska dem dagen... När han väl drar ut den så ser den ut som en magnum och det luktar skit i hela sovrummet;)

• Anonym (sexy)

Jag och sambon hade små hånglat till och från hela dagen så på kvällen när vi kommit hem av med kläderna inn i sovrummet var det pang på trots att sambon var rejält våt så kunde jag inte hålla på mer än någon minut innan jag la sattsen på hennes mage

• Anonym (:/ bröt min mans revben)

Pinsammast. Bröt min mans revben. Vi var inte gifta då utan det var vår första dejt. Jag är kraftigt överviktig. Vi hamnade i hans lilla 90 säng. Den gick sönder och jag var överst, föll så att inte vikten spreds ut och bröt hans revben. 

Han vill inte åka till akuten,nej det är ingen fara. Jag hade ideer om invörtes skador :(.. så jag ringde taxi och vi åkte till akuten. Var "bara" knäckt revben. Jag skämdes något enormt.

• MrLovely

Jag och min tillfällige backpacker-polare träffade ett holländskt tjejgäng i Grekland. Jag hamnade med en av de smällfeta på stranden och hade sex. Hon tog med sig till sitt rum, körde ut sin likaledes tjocka kompis för att sova hos de andra tjejerna, och bjöd in till andra halvlek.

Bäst vi har satt igång, knäcks sängen och vi hamnar asgarvande på golvet.

• Anonym (Säng)

Vi råkade ta sönder hans föräldrars gästsäng. Vi fick skynda till IKEA innan dom hann märka något.

• Anonym (Popo)

När jag precis träffat min fru pruttande hon medan jag gick ner på henne. Det var inte särskilt pinsamt utan bara väldigt roligt. Ibland kommer det på tal, så här fyra år senare.

• Anonym (Kille)

När.min sambo skulle suga av mig så gillar vi att hon pulla mig för o massera min prostata samtidigt. Och en gång när hon använde 2 fingrar så kom det ut en fis. Pinsamt men vi båda är mogna nog o veta att är man där oavsett kön så kan det hända. Vi skrattar åt det idag bara. 

När jag hade analsex med ett ex så kom det ut en liten bajsnugget När jag drog mig ur men sånt som sagt kan hända. Deal with it ;)

• Anonym (Farlig balans)
    Jag kom inte på något bättre skrev 2012-04-19 17:16:09 följande:
    vad är det pinsammaste/roligaste som hänt dig när du haft sex?

Kom med era historier!!
    Kommer nog slänga in några själv också, men måste fundera på vad jag har varit med om :P 

När jag och mitt ex (bodde utomlands i Australien då) skulle flytta in i hennes nya lägenhet så höll vi på och lasta in och i Australien är det vanligt med flyttgubbar så vi hade flytthjälp via ett företag och så ställde vi iordning alla saker de bar in direkt. För att underlätta det hela så ber en flyttgubbe mig om nycklarna till lägenheten så att vi inte måste släppa in dem, så jag ger dem till honom. Detsamma händer dock mitt ex och vi inser helt plötsligt att vi är utelåsta. Funderar på att ta en promenad i stan eller något, men eftersom att nästa lass kändes som att det skulle dyka upp inom kort så bestämde vi oss för att sätta oss i brandtrappan istället.

Väl där började vi prata om hur nice det skulle bli att bo där och efter en liten stund var det grovhångel som övergick till avsugning. Utan att tänka för mycket började vi ha sex mitt i brandtrappan (ung dum och kåt, men det var tider haha). Vi hade fullt ut sex, doggy, missionären osv men försökte ändå vara lite tysta ända tills vi hör att en dörr öppnas under oss och stannar till. Det enda logiska här ju att denna person därefter rör sig neråt, men nejdå, den skulle uppåt. Så vi reser oss och börjar springa, båda två utan byxor och annat (hon tog av sina när vi skulle köra lite missionär, mina drog jag bara ned men de hade kasat av ändå...

Vi springer upp, och då öppnas en dörr till ovanför oss, tydligen ett jävla spring i denna brandtrappa (använde den ibland själv för att slippa vänta på hissen i 5 minuter men ändå). Då står vi där, halvnakna och framförallt nakna på underdelen och försöker lyssna om vi ska upp eller ned och sån tur är möter vi ingen på vårt våningsplan.

Vi spekulerade dock om det var så att den som kom nerifrån och upp kanske såg våra kläder, men det vet man aldrig, men den paniken vi kände då var något annat. Exet blev lite till sig och sa "vi avslutar snabbt" men för egen del var jag helt av det då så kunde inte riktigt komma "in the mood" igen och sen fortsatte flytten som vanligt. Minne för livet.

Svar på tråden vad är det pinsammaste/roligaste som hänt dig när du haft sex?