vad bestäms under muntliga förberedelser?
jag undrar om något bestäms under muntliga förberedelserna eller vad som händer där? när d fattas
jag undrar om något bestäms under muntliga förberedelserna eller vad som händer där? när d fattas
Klart det är jobbigt, men om du "ger dig" så förlorar du ju helt säkert, försök vara stark om hoppas på en klok dommare ....
men jag trodde tvisten skulle ta lång tid?
Sälj inte ut ditt barn "för husfridens skull" - det kanske inte är till barnets bästa?
Det är absolut inte acceptabelt så jag har väl inget annat val än att ta striden. Men jag vill verkligen inte.
Förstår att du är trött och rädd om den bebis du har på väg, hoppas du har någon i omgivningen som stöttar dig.. Lycka till /kram
Du är inte ensam! Finns fler här i liknande situationer och vi kan klara det!
Kämpa på för din och ditt/dina barns skull.
Dags för tingsrätten nästa vecka.
Bra advokater brukar kunna råda om ifall det är lämpligt att backa eller inte. Om båda båda parter har yrkat på interimistisk dom om stadigvarande boende (så var det för mig) och det finns för lite för domaren att gå på i form av uttalanden från 3:e opartisk part (skola/dagis) kan det vara lite farligt att kämpa. Resultatet kan bli att barnen hamnar på fel ställe och att du bara får fortsatt umgänge.
Lyssna på din advokat och ta dennes råd på allvar. Advokater brukar inte vilja driva mål som de ser bekymmer i att vinna. Lycka till!
Hur har det gått för dig?