• loka

    Liggvagn någon??

    Hjälp min vän!

    Hejsan, jag har en nära vän som är gravid i 8:e månaden och står helt utan varken inkomst eller saker till sitt kommande barn. Meningen är/var att hon skulle få min flera år gamla vagn som mina barn haft, men nu har det visat sig att jag kommer att behöva den själv.
    Jag har kikat på blocket men jag känner inte att jag har råd att själv lägga ut 1000.- för en vagn. Eftersom det var sagt att hon skulle få överta min vagn så känner jag ett litet ansvar i alla fall.

    Finns det någon vänlig själ runt Stockholm som har en liggvagn eller combi vagn över så hojta SNÄLLA; SNÄLLA den jag har är från 2003 så åldern eller utseende spelar ingen roll bara den är säker för en nyfödd!

  • Svar på tråden Liggvagn någon??
  • Catox9

    Ska hålla utkik, har tyvärr ingen själv att dela med mig av men det kanske dyker upp något!
    Bor du i Stockholm? 

  • Catox9

    Vet hon vad det blir för kön?
    Har hon kläder och så? 
    När beräknas barnet komma?
     

  • loka

    hon har fått lite kläder av mig och en annan tjej, troligen blir det en kille barnet är beräknat till 13juni

  • M C

    Jag bor för långt bort, men det är väldigt bra gjort av dig! Har ni Prio1 där? De donerar hälften av det de får in till behövande i trakten.


    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • loka

    Nej, det har vi inte! Åh det hade varit något. Jag vill ju så gärna kunna hjälpa till

Svar på tråden Liggvagn någon??