• Anonym (Ledsen)

Varför gör min kille såhär?

Hej jag skulle bli överlycklig om någon skulle kunna hjälpa mig lite här. Var riktigt ärliga emot mig med svaren jag tål sanningen. 

Jag har för drygt ett halvår sen träffat en kille som är underbar + perfekt på alla sätt förutom just det att han inte längre vill ha sex lika ofta som förut. Jag har haft killar förut både seriösa och oseriösa förhållanden. det längsta förhållandet hittills höll i 2 år och sexlivet där var alltid jätte bra. och jag och min nuvarande kille hade sex MINST 1 gång om dagen de två första månaderna och nu har vi det kanske en gång i veckan ibland inte ens det..
    hans ''ursäkter'' är att han antingen är trött efter jobbet (vilket jag i så fall tar hänsyn till.) eller så säger han att allt inte handlar om sex och att han inte vill just då. det är klart att det inte gör det men man undrar ju ändå. Jag är 18 år gammal och han är 21. så vi är ju inte gamlingar direkt och lusten borde finnas kvar. jag har aldrig någonsin varit med om någonting sånt här förut och jag har försökt prata om det men jag vet också att speciellt killar tycker det är jobbigt att prata om saker som det här.

Förresten så hände en sak som jag tyckte var skit konstig inatt när jag sov, vi hade varit ute sent kom hem runt 4 tiden på natten, vi var nyktra så det var ingen sjuk fyllegrej. men jag vaknade av att han låg o runkade verkade det som. jag frågade vafan han gjorde o då svarade han direkt ingenting o slutade och jag vet att han gjorde det för jag la mig nära honom då för att han inte skulle göra om det. och hans hjärta dunkade som det gör när man är anfådd / upphetsad och eftersom han svarade direkt och med typ panik i rösten så kan det ju bara vara så..han stönade även lite o det var det jag vaknade av. och när han vet att jag tycker det är jobbigt att vi så sällan har sex och att vi ändå är ett par, varför i helvette ligger han då o onanerar brevid mig ? snälla hjälp mig, är desperat.

antar att många kommer svara att han kanske inte är kär i mig längre eller tröttnat, men jag vet att så är inte fallet för han vill jämt vara med mig han kramas o pussas jämt vill alltid mysa säger alltid gulliga saker vi bråkar nästan aldrig vi har det skitbra och vi i stort sett bor med varandra han är jämt hemma hos mig. så FÖRUTOM det. vafan kan det vara? Gråter

• Svar på tråden Varför gör min kille såhär?
  • Anonym (Här med)
    Anonym skrev 2012-09-14 23:34:24 följande:
    Som föredrar att runka framför att bepippa dig?

Finns det verkligen så pantade människor som du? Gör världen en tjänst, gå och ta en avlivningsspruta.
  • Anonym
    Anonym (Här med) skrev 2012-09-14 23:37:43 följande:

Finns det verkligen så pantade människor som du? Gör världen en tjänst, gå och ta en avlivningsspruta.
    Du är ju inte bara sexig, du är charmig också. Jättekonstigt att du, som du skriver, bara springer på idioter hela tiden. Hmmm.
  • Anonym (Här med)
    Anonym skrev 2012-09-14 23:44:23 följande:
    Du är ju inte bara sexig, du är charmig också. Jättekonstigt att du, som du skriver, bara springer på idioter hela tiden. Hmmm.

Och nu försöker du utstråla intelligens eller?
  • Anonym (Eva-Stina)

Egoist skulle jag kalla honom, så gör man inte mot sin partner. Det skulle vara annat om du inte hade lika mycket sex lust som han men det har du ju.

• Anonym (fan också)

Det verkar finnas gott om patetiska karlar som föredrar att runka. Hur kommer det sig? Förr runkade karlarna  i brist på riktig sex ( bl.a. på grund av att utomäktenskapliga förhållanden var mer tabu) Nu ligger de uslingarna och runkar bredvid sina kvinnor. Det är inget annat än ynkedom!
    Kanske är kvinnorna allt för tlllgängliga nu. Det är liksom serverat hela tiden, så de har inget att längta efter. Sen är dom lata och svaga så det är lättare att dra en Tarzan än att ha sex med en partner. Man blir mer och mer glad över att man är äldre och slippar plågas av ynkryggar som ligger och drar i sin diminutiva snopp. Herre Gud!

• Anonym
    Anonym (fan också) skrev 2012-09-17 19:33:22 följande:
    Det verkar finnas gott om patetiska karlar som föredrar att runka. Hur kommer det sig? Förr runkade karlarna  i brist på riktig sex ( bl.a. på grund av att utomäktenskapliga förhållanden var mer tabu) Nu ligger de uslingarna och runkar bredvid sina kvinnor. Det är inget annat än ynkedom!
    Kanske är kvinnorna allt för tlllgängliga nu. Det är liksom serverat hela tiden, så de har inget att längta efter. Sen är dom lata och svaga så det är lättare att dra en Tarzan än att ha sex med en partner. Man blir mer och mer glad över att man är äldre och slippar plågas av ynkryggar som ligger och drar i sin diminutiva snopp. Herre Gud!
    Om du drabbas av detta ofta kanske du helt enkelt inte är så attraktiv. Men oavsett tycker de flesta män det är skönt och enkelt att då och då ta hand om sig själva. Du kan ju testa det, det kanske skulle göra dig lite lugnare och mindre aggressiv.
  • Anonym (Här med)
    Anonym (fan också) skrev 2012-09-17 19:33:22 följande:
  • kakkia

Han fick väl en "släng" av kåthet men ville inte väcka dig kanske??
    Varför ta så hårt på det?
    Jag e 23 och min kille 20 och om vi har sex en gång i månaden så kan man vara glad så förstår inte redigt varför du tycker en gång i veckan e så jobbigt??  
    har man sex dagligen så blir det som en rutin och de e väl inte heller så kul..? har man det mer sällan så förhöjs väl njutningen.. 

• Anonym
    kakkia skrev 2012-09-20 22:26:09 följande:
    Han fick väl en "släng" av kåthet men ville inte väcka dig kanske??
    Varför ta så hårt på det?
    Jag e 23 och min kille 20 och om vi har sex en gång i månaden så kan man vara glad så förstår inte redigt varför du tycker en gång i veckan e så jobbigt??  
    har man sex dagligen så blir det som en rutin och de e väl inte heller så kul..? har man det mer sällan så förhöjs väl njutningen.. 
    Ja, det är en rimlig förklaring till att han smekte sig själv - lite klantigt men han var väl kåt :)

Men nej, man förhöjer inte njutningen genom att ha sex mer sällan. Frustrationen höjs och snabbare utlösningar möjligen ;) De allra flesta studier visar att sex föder mer sex och tvärtom tvärtemot skadar relationen.
  • Anonym

han kanske har fått svamp/vårtor/herpes eller nått och vill inte att du ska se det?

fråga han varför han låg och runkade (på ett snällt sätt), ta upp det på ett seriöst sätt.
    Berätta även för honom hur många gånger i veckan du skulle vilja ha sex.

• Robespierre

Förstår definitivt ditt dilemma. Är det kanske så att han inte längre tror sig kunna tillfredsställa dig ordentligt, och i sin vånda över det "tar saken i egna händer" ?? Lycka till iallafall, hoppas ni får fart på samlivet igen

From dream to dream we have always been, like an everflowing stream
  • Anonym

Jag var i samma situation som du för 10 år sedan med min första kille. I början hade vi sex jämt, men sedan mattades det av fråns hans håll. Jag ville fortfarande jämt. Han skyllde på jobb och blev irriterad och snäste "allt handlar väl inte om sex!" när jag var sugen. Nu i efterhand har jag förstått att det var sant även om jag inte trodde på det då. Han jobbade 16 timmars dagar måndag till torsdag och då var inte sex något han prioriterade eller orkade med när han kom hem från jobbet.

Killar förväntas vilja ha sex jämt, men så är det inte. Å ju mer tjat det kommer från tjejen ju mindre sugen blir dem som regel.

Sen är runkning och sex med partner två helt skilda saker som de flesta i denna tråd uppenbarligen borde få lära sig. Även om killar har en massa sex, så kommer de fortfarande runka. Det är något de gjort dagligen sedan puberteten och det är inget de kommer sluta med bara för att de träffat en tjej. Det är en vana och en inre trygghet som sex aldrig kan ge på samma sätt. 
    Är det dessutom tjat om sex med i bilden så kommer han förmodligen föredra att runka, då han kan göra det när han vill i lugn och ro utan press...

Försök att skippa tjatet och muppandet ett tag och var bara snäll och glad och mysig utan krav på sex så släpper nog pressen och han blir mer sugen.         

Svar på tråden Varför gör min kille såhär?