• brassa

    Pergotime

    Är det någon mer än jag som börjat med pergotime denna vecka? kul att följas åt.
    Jag började min första kur i måndags:=)

  • Svar på tråden Pergotime
  • hoppetlever

    Hej! Jag började min första i söndags, så vi när ju väldigt nära!! :) UL på fredag... ska bli spännande och se om det hänt något! 
    Har du känt av tabletterna något? Första dagen började jag blöda och fick ont som mensvärk, sen har det varit som vanligt... 

  • brassa

    Jag har inte kännt av så mkt fick värmevallningar som jag aldrig fått förrut så det måste va det. Hur gick det på vul? Jag va där igår men fick inte veta hur stor ägget va men det är väl bara att köra på:) kör med äl test nu och tror jag fick paossitivt idag är så svårt att se med stickor tycker jag.

  • hoppetlever

    Värmesvallningar har jag fått nu, efter vul. Vul gick bra. Hade två ägg på 12 och 13 mm. Hon sa att det bara var att köra tills på torsdag. Har inte testat med äl-stickor, känner som dig att det är svårt att se... Men ska ha idag. Har haft molvärk sedan i söndags, så något händer där inne... :)

    Vi försöker inte hoppas förmycket, men det är ju så svårt... eller hur? Hur länge har ni försökt? 

Svar på tråden Pergotime