• myspysig

    Vill så gärna, vill han?

    I mina tonår var jag livrädd för barn och tyckte inte om barn alls. Men någonting har förändrats det senaste året sen jag träffade världens underbaraste man.

    Helt plötsligt vill jag ha barn och jag vill ha det NU, helst blivit gravid igår.
    och så kommer vi till det där kända ordet "MEN"...

    Jag är "bara 23" men jag har inte de bästa förutsättningarna, killen jobbar på Gotland och jag bor i Göteborg, hemma på stor gård eftersom jag har djur och hästar.

    Jag pluggar fortfarande och försöker hitta rätt val av utbildning för just mig. tror jag har lyckats klura ut 2 st som jag skulle vilja jobba med, men då är vi där igen. Det tar tid att utbilda sig till detta och jag vill vara en ung första gångs mamma, helst innan 25, Helst igår.

    Så just nu har jag inget jobb heller utan har precis sökt till en kurs som verkar intressant men jag har gjort saken klar för mig själv att jag ska klara av studier och även att skaffa barn och det är någonting jag verkligen är fast beslutsam om att jag ska klara av.

    MEN. Jag och killen har varit ihop i 1 år bara. Men eftersom jag haft så tråkiga förhållanden så har jag lärt mig att se vad som är äkta och inte. Han har pratat om drömmen om barn osv så jag vet att han vill, men vill han det nu? För jag vill nu. Inte om 1,2,3,4 år.
    Jag älskar denna mannen, och jag vill att han blir pappa till mitt/mina barn.

    Frågan är bara om han skulle kunna tänka sig det snart typ om 9 månader.

    Jag vet att både mina föräldrar och hans föräldrar ställer upp till 110% med barnvakt och stöttning och allt möjligt. Detta kommer bli världens mest bortskämda barn tror jag. Killen skulle bli en sån otroligt underbar pappa.