• Analoga

    Fick problem efter jag tagit PRO på blogg.se!!!

    Efter jag tog ett PRO-abbonemang på 3 månader, för några dagar sedan, så har jag fått jätteproblem med min blogg på blogg.se! Rynkar på näsan   När jag går in på bloggen så kommer det upp att jag ska byta till Firefox eller google chrome! Så har det INTE varit förut! Ångrar bittert att jag tog PRO för nu kommer ju ingen in på bloggen om jag inte byter, och det vill jag inte och tänker inte göra för jag har haft så mkt problem med datorer som kraschat så jag vill ABSOLUT inte hålla på byta och laborera något!

    Hur fan ska jag göra för att få bukt med detta? Får man någon hjälp om man mailar blogg.se överhuvudtaget???? 

  • Svar på tråden Fick problem efter jag tagit PRO på blogg.se!!!
  • Loojsen

    Jag fick problem med designen och mailade. Man ska spara "alla sidor" på kodmallen skrev dom i ett mail till mig. Typ, framsida, arkiv och allt vad de va :) en i taget :)

  • Analoga
    Loojsen skrev 2012-06-24 13:18:56 följande:
    Jag fick problem med designen och mailade. Man ska spara "alla sidor" på kodmallen skrev dom i ett mail till mig. Typ, framsida, arkiv och allt vad de va :) en i taget :)

    Nu förstår jag inte ett smack Obestämd   Vadå spara alla sidor?   Jag kan ingenting om sånt där. De kunde väl för fasen informerat om att det skulle bli ett sånt jävla strul bara för att man tog PRO. Ångrar mig bittert!
  • 1324344

    Är du på riktigt efter? Varför köpa PRO om du inte fattar dig på HTML eller på hur man ens fixar en bloggdesign? Jesus Christ, roligaste jag läst idag.

Svar på tråden Fick problem efter jag tagit PRO på blogg.se!!!