abort är mord!!!
hur kan ni göra abort på ungar??? det är ju mord blir så upprörd när man läser om kvinnor som har skaffat barn men sen ångrar sig och gör abort!!!!! skydda er ifall ni inte vill ha barn era mördare!!!!
hur kan ni göra abort på ungar??? det är ju mord blir så upprörd när man läser om kvinnor som har skaffat barn men sen ångrar sig och gör abort!!!!! skydda er ifall ni inte vill ha barn era mördare!!!!
Mord?! Det är ju ingen bebis när man gör abort. Innan vecka 12 så är det några celler som har bildat ett embryo, alltså inte ens ett foster. Knappast mord. Det är kvinnans rättighet och val om hon inte önskar fortskrida graviditeten, ingen annans.
Mig veterligen så finns det ingen som har fått fängelsestraff för mord i samband med en abort, men släng gärna upp en länk till det om du hittar nått...
Ahh, vad skall man säga? När jag gjorde "min abort", fick jag veta att det "var en liten pojke". Den var inte medicinsk, men en helt vanlig "skrapning" i 9:e veckan. Det var länge sedan, men aldrig att jag glömmer bort det..Det var läskigt, att läkaren sa så.
Jag är absolut för fri abort. Samtidigt gör det något med en när man ser lillen 8 veckor gammal rocka loss i magen.
Nej abort är inte mord eftersom att det är en juridisk term och ingen åsikt.
Och människor är cancer för jorden.
En sådan här tråd borde självdött efter tre inlägg!! Men den drar blickarna till sig så rubriken var ju bra men kanske provokativ i överkant så därför bara 97 inlägg på snart tre veckor!! Fortsättningen är ju också genialisk?
"hur kan i göra abort på ungar"? Ungar? Du får tänka ett varv till TS och är du smart??? så kommer du på en tråd som får flera hundra inlägg. Men då måste du vara smart! Är du smart TS?
jag vill aldrig döma, även om abort som borde vara tillåten inte är trevligt. För vem kan vara perfekt? Vem kan leva upp till alla krav ett förhållande eller beslut om barn ställer? Livet är en massa val vi inte vet om förrän vi ställs inför dem.Man vet inte vad man själv gjort i liknande situation