• Anonym (ej mördare)

abort är mord!!!

hur kan ni göra abort på ungar??? det är ju mord blir så upprörd när man läser om kvinnor som har skaffat barn men sen ångrar sig och gör abort!!!!! skydda er ifall ni inte vill ha barn era mördare!!!!

• Svar på tråden abort är mord!!!
  • micromat
    micromat skrev 2012-07-01 19:25:11 följande:
    Varje manlig orgasm är massmord!!!

Rättar mig själv, det korrekta ska vara Utlösning
  • Afterlife
    SpanskaFlugan skrev 2012-07-01 19:24:42 följande:
    Mata inte trollen.
    Men det är ju så roligt!
  • Ellaria
    viseversa skrev 2012-07-01 16:39:08 följande:
    ??? Hur menar du nu?
    "Parasitism är ett förhållande mellan organismer där den ena organismen, parasiten, utnyttjar värdorganismen för egen vinning på ett sätt som skadar värdorganismen."

Ett foster/embryo stämmer in på det där. Så länge fostret inte kan leva utanför kvinnans (värdorganismens) kropp är den en parasit.
    You know nothing, Jon Snow
  • Ellaria
    Snufsilufsan skrev 2012-07-01 17:01:17 följande:
    Då kanske man skulle göra sig av med spädbarn också?
    Du vet ju inte vad parasit betyder, uppenbarligen.
    You know nothing, Jon Snow
  • RLK

Till er som gör liknelser mellan ett foster och en parasit och träd. Jag gjorde ultraljud i vecka 7 och såg hjärtat så. I vecka 10 ett annat ultraljud och då rörde bebis på sig och hade små armar och ben. I vecka 14 på kub ultraljudet levde min bebis runt i magen och såg "färdig" ut.

• J   a   d   e   d
    RLK skrev 2012-07-02 00:47:20 följande:
    Till er som gör liknelser mellan ett foster och en parasit och träd. Jag gjorde ultraljud i vecka 7 och såg hjärtat så. I vecka 10 ett annat ultraljud och då rörde bebis på sig och hade små armar och ben. I vecka 14 på kub ultraljudet levde min bebis runt i magen och såg "färdig" ut.
    Jaha?
    Jeddan
Svar på tråden abort är mord!!!