Fler från Värmland som har svårt att bli gravida?
Tänkte att jag skulle samla oss från Värmland som nu försökt bli gravida ett tag men utan resultat! Oavsett ålder är välkomna!
Jag och sambon har påbörjat våran fertilitetsutredning på gynekologiska mottagningen på Centralsjukhuset i Karlstad, hans spermaprov visade på att han hade relativt få men bra spermier. Han ska ta ett nytt prov den 21 augusti.
Jag hade för högt Prolaktinvärde den 2 april så fick ta om det den 2 maj och ännu inte fått svar så det såg nog bra ut...
Vi har försökt fått barn i snart två år så nu börjar känslorna ta över hand
Fick tips här på FL att stoppa i mannen zink eftersom det ökar spermieantalet (bevis på om det fungerat kommer nästa månad). Han äter även MittVal man samt Folsyra.
Jag äter Folsyra, B-vitamin samt MittVal kvinna.
B-vitamin är bra om man har spottings innan mens! Jag hade jätteproblem med det, nackdelen med mina bruna flytningar var att de aldrig övergick till mens och började alltid innan beräknad ägglossning, men efter en månad med två b-vitamin om dagen så började mensen av sig själv förra månaden, jag har haft problem sedan 2006 med detta!
Jag har ägglossning denna vecka så väntar nu på ett positivt äl-test vilken dag som helst
Här stöttar vi och ger tips på hur vi ska lyckas!! vore kul om vi blev ett gäng som kan följas åt
Ha det bra där ute i solen!