• Anonym (ts)

Otrevliga kändisar du träffat!?

Alla har ju såklart dåliga dagar och jag skulle vilja höra när du träffat en otrevlig kändis
    och vad som hände?

(Jag har inte träffat henne, men grannar har)   

Den vackra programledaren för "***** på Liseberg" (nämner inga namn) ska tydligen vara skitotrevlig.
    Har så svårt att se det, men tydligen. Hon hade en spelning här på orten och spottade snuset ut på
    dansgolvet och krävde varma hamburgare till hennne och bandet direkt efter att dom spelat
    klart och var bara allmänt otrevlig mot alla som arbetade med danskvällen. 

Sen har jag hört att en viss tjej som bakar underbart i "***** bakar" ska vara otrevlig och även
    programledaren för "Äntligen hemma." 

Har du träffat någon otrevlig kändis, vem? Glad      

(och kom ihåg att det här är lite på skoj, så hoppas ingen tar illa upp) 

• Svar på tråden Otrevliga kändisar du träffat!?
  • Anonym (hjul)

Love antell skrev ej ens autografer på sommarkrysset utan bara gick ut med tjejen genom entreen där vid fritt fall medans alla stod och väntade på Måns. Han verkade tro ingen var där för att se han!

• Loriyana

Kungen! Han var sjukt otrevlig när han besökte min skola när jag var liten. Vi elever var så förväntansfulla och hade förberett allting så noga i flera veckor. Kungen tittade inte ens på oss, han kom, såg sig snabbt omkring (såg ut som om man trampat i hundbajs eller stoppat en citron i munnen) och klev snabbt in i bussen igen (var en sån stor lyxbus) och åkte iväg. Där var vi snopna kvar med våra blommor i händerna och finkammade hår.

• Anonym (Anonymtjej92)

Asså Kicken är så jävla äcklig... Han stötte på mig när jag var 15! Typ "men du, jag är känd... Kan köpa drinkar åt dig" sen när jag blev alldeles för full försökte han dra med mig hem i en taxi. Är så glad att mina vänner hindrade honom!

• Anonym Amanda Winberg är skitdry

Amanda Winberg (idol)

Hon är ett kräk!

Jag satt i publiken under semifinalen med skylt och allt och när programmet var slut så stod vi längst fram och väntade på henne, vi ropade flera gånger och under tiden har både Martin och Simon komma förbi flera gånger och hälsa på oss medan Amanda bara sket i alla! Hon gav oss bitchblickar och prioriterade kameran framför oss! Någon gång kom hon fram och gav NÅGON en autograf och ibland kunde hon titta lite snällt åt vårat håll!

Vi stod där i typ 2-3 timmar och väntade på henne!

Framför kameran beter hon sig som en ängel och hejar på alla fans men när kameran stängs av är hon ett riktig jäkla svin!

Hon är super bortskämd, iskall och superbitchig!

JAG VARNAR ER!!!!!!!!!!

• Anonym (yeep)

Richard Olsson ska vara ett riktigt svin, bekanta har varit på samma fester som honom x antal gånger.
    Han raggar alltid på småtjejer och är allmänt vidrig.

• Mimosa86

Ris:

Måns Zelmerlöw- väldigt gnällig och dryg person att samarbeta med..

Prinsessan Madeleine- dryg

Bianca ingrosso- dryg i matbutik

Linda Lindorff- gillar ju henne men inte så ödmjuk i butik. Men kanske hade dålig dag.

Ros:

Martin Stenmark- helt FANTASTISKT trevlig och glad. Vilken man.

E Tarras Wahlberg- väldigt trevlig!!

Peter siepen- trevlig och sprallig

Peter Magnusson- kul och jordnära. Intresserad av andra människor

• Anonym (Hm 2)
    Anonym (Takida) skrev 2015-08-13 21:17:56 följande:
    Arbetade på Sundsvalls gatufest för ett gäng år sedan och de värsta "kändisarna" jag var värdinna åt var Takida. De kastade bland annat burkar på marken och sa åt mig att ta upp dem för "det var ju mitt jobb". Kan än idag inte lyssna på dem på t.ex radio då jag får spykänslor. Hur kan man göra så mot en 17-åring?
    Vilket otrevligt sätt.
  • Anonym (Grisbella)

Isabella Löwengrip, alltså Blondinbella. Hon var tillsammans med Nils då, som kommer från Örnsköldsvik där jag också kommer från. Jag gick förbi henne och Nils på stan där och hon gick med armarna i kors och såg fruktansvärt sur ut medan Nils gick bredvid och försökte muntra upp henne. Snobbig storstadsbo passar nog inte så bra i lilla småstaden Övik.. Min bror kände även Nils och de brukade festa ihop och SATAN så sur hon blev över att Nils drack öl direkt ur burken. Fint skare ju va!

• Anonym (Men snälla)
    Anonym (Grisbella) skrev 2018-10-30 15:01:36 följande:

Isabella Löwengrip, alltså Blondinbella. Hon var tillsammans med Nils då, som kommer från Örnsköldsvik där jag också kommer från. Jag gick förbi henne och Nils på stan där och hon gick med armarna i kors och såg fruktansvärt sur ut medan Nils gick bredvid och försökte muntra upp henne. Snobbig storstadsbo passar nog inte så bra i lilla småstaden Övik.. Min bror kände även Nils och de brukade festa ihop och SATAN så sur hon blev över att Nils drack öl direkt ur burken. Fint skare ju va!

Du har ju inte den BLEKASTE varför hon var på dåligt humör!? Även sk. kändisar är människor och har rätt till samma känslor som alla andra.

De är inte skyldiga dig eller någon annan en bild eller autograf på sin fritid, de är inte ens skyldiga dig en blick.
  • Anonym (Ouppfostrade snorungar)
    Anonym (Men snälla) skrev 2018-10-30 15:12:41 följande:

Du har ju inte den BLEKASTE varför hon var på dåligt humör!? Även sk. kändisar är människor och har rätt till samma känslor som alla andra.

De är inte skyldiga dig eller någon annan en bild eller autograf på sin fritid, de är inte ens skyldiga dig en blick.

De tjänar pengar på att folk följer dem och med det ska de även visa en stor portion ödmjukhet och tacksamhet! De verkar helt ha glömt bort vems förtjänst det är att det går /har gått bra för dem.
  • Anonym (Hej)

Tydligen ska Sanna Nielsen vara väldigt trevlig och det kan jag tänka mig. Däremot stod jag och några kompisar i kö till hennes signering i ett köpcentrum för flera år sen. Vi hade köpt hennes singel. När vi kom
    fram till henne tittade hon inte ens på oss utan stod och pratade med någon annan bakom
    signeringsbordet. Efter en stund skrev hon sin autograf på singeln vi hade köpt, men hon tittade ändå knappt på oss och pratade inte heller med oss. 

• Anonym (S-S)

Erik Haag. Herre Gud så dryg.

• Anonym (En drös)

En drös otrevliga dansbandsartister, proffsidrottare, kändisar och dokusåpa-kändisar på stadshotellet i hålan. 

Det är något med kändismän när de är i byhåla som får dem att bete sig så grisigt. Rätt många kvinnor verkar gilla dem ändå, men inte jag. Har vart mycket rövtafsande, äckliga förslag och narcissistiska "vet du inte vem jag är?" När man säger till dem. 

Det var speciella regler för dem med, de åkte inte ut när de betedde sig så. Hade en lokal byfåne eller vanlig turist sluskat sig så hade vakterna kastat ut honom direkt, men inte med den gruppen. Vi barpersonal, servitris och vakterna förväntades ta det.

En vakt som inte tog att en känd artist sluskade sig mot servitrisen utan fysiskt kastade ut den väldigt kände artisten...fick sparken.  

• Anonym (Nöjesreporter)

Jag har jobbat som nöjesreporter i många år och såväl träffat som intervjuat många av Sveriges och även världens mest kända människor.

Folk tänker sällan på att alla människor kan ha en dålig dag och huruvida en person uppfattas som trevlig eller otrevlig hänger helt och hållet på ögonblicket och sammanhanget - och kanske hur man själv beter sig.

Men när man träffat samma person flera gånger, i flera miljöer och situationer, och denne är otrevlig varje gång, kan man nog konstatera att ja, hen ÄR faktiskt ett as.

Jag kan säga att det finns en person i kändis-Sverige som slår absolut alla andra i otrevlighet, och det är allmänt känt bland journalister. Det är Jonas Gardell.

Vidrig person. Fruktansvärt dryg, självupptagen, oförskämd och helt enkelt otrevlig. Faktiskt snudd på elak - har tröstat flera unga journalister som varit knäckta efter en intervju, även en där det bara ställdes "snälla" frågor. En sån man kan dra lott om på redaktionen att få slippa träffa... Det blir ju än värre av att han framställer sig som en sådan godhetsapostel och gärna utmålar sig som offer för att han är gay, när han tvärtom tillhör landets mest privilegierade människor. 

Lyssnade på Titti Schultz sommarprat där hon pratade om just den otrevligaste kändisen hon mött:

"Det är en svensk. En man. Och jag kommer att träffa honom igen och troligen igen".

Kan sätta en månadslön eller två på att det är Gardell.

• nadja1984borås
    Anonym (frugan) skrev 2012-07-10 09:37:32 följande:

Git Persson är en av de trevligaste kändisarna jag någonsin träffat! Otroligt ödmjuk och omtänksam! Har träffat henne både ute när hon sjunger och även klippt mig i hennes frisörsalong som hon numera har.

Hej jag träffade henne när hon jobbade på en kryssning och är så fin kvinna och snäll hoppas hon mår bra
  • Anonym (Promenad)

Jag blev stoppad i gatan en gång när jag var ute och gick med min hund av Tareq Taylor som var väldigt sur över att min hund hade behövt kissa utanför hans hus.

• Anonym (Rick)
    Shandi skrev 2012-07-10 19:07:09 följande:
    Vad har han gjort? :D Alltid kul att höra lite bakrundsfakta ;)
    Morberg är speciell på så vis att han byggt hela sitt varumärke på att vara otrevlig. Så man får ju ge honom cred för att han är transparent i alla fall.

Har aldrig mött honom personligen ska tilläggas. 
  • Anonym (Promenad)

Jag fick berättat av en kock en gång som hade serverat kungafamiljen att Prins Daniel hade varit ganska stel och lite otrevlig.

Svar på tråden Otrevliga kändisar du träffat!?