• Anonym (l)

TJEJER!! Vet ni egentligen vad era killar håller på med!!!????

Hej alla!

Jag har tappat tron på mänsligheten nästan och inser väl att det är bara att face the fact!!

I lördags blev jag medlem på en sida som heter "victoriaMilan".
    För er som inte vet vad detta är, så är det en sida där gifta eller upptagna män/kvinnor söker andra att ha vid sidan av...

Varför jag blev medlem? Jag har inte fått sex av min man på 16 månader och ingen närhet eller nåt.
    Han har gett mig tillåtelse att vara med andra, även om han inte gillar det.
    Däremot vet jag inte om jag skulle vara med någon, men det är trevligt att få uppmärksamhet av andra.

Jag måste ändå säga att jag blir chockad av det som händer på den sidan.... det är sjukt. Så sjukt att jag funderar på att gå ur... anledningen till att jag stannar kvar är för att jag har hittat några få där som känns som enbart bra vänner och vi pratar om allt, utan sex.... det är härligt att prata med andra i samma situation.

Jag får så mycket meddelanden av killar/män så jag har varit tvungen att bara låta mina favoriter se när jag är online.
    Detta är killar/män som är som vem som helst. Ingen av deras tjejer/fruar vet om att dom är medlem där.
    Det smygs och tisslas, erbjuds sex och gud vet allt.
    Många har affärer vid sidan om.

Jag har sett bilder av många av killarna (alla är anonyma först, men man ber om nyckel för att få se kort), det är unga snygga killar, unga vanliga killar, affärsmän, äldre män.....you name it.

Jag kan lova er att INGEN av er går säker......

Vissa killar vill verkligen träffas för att ha sex, medan andra mest kollar runt och vissa är heta på att få igång sexiga konversationer.
    Vissa är livrädda för att deras tjejer ska komma på dom, men många sitter på jobbet och pratar...

Herregud....vad säger man... 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-04 13:44
    Självklart är kvinnor lika otrogna som män, men eftersom jag inte ser detta på sidan så kan jag inte uttala mig om just det... men givetvis är det så.

Jag vet också att folk är otrogna på krogen, men det är väl ändå lite värre att söka det via nätet, där man kanske varit medlem länge, att man aktivt söker...

Jag ursäktar inte att jag är med på sidan, jag är mest med för att prata med andra i samma situation. Jag är inte ute efter att vara otrogen.

Visst finns det även personer som tillåter sin partner att vara medlem, men tyvärr tror jag inte det är så vanligt.

• Svar på tråden TJEJER!! Vet ni egentligen vad era killar håller på med!!!????
  • Majjagräddnos
    Anonym (Giftkvinna) skrev 2012-08-05 16:03:05 följande:

Jag har varit medlem på VM i snart ett år ..träffat några män, hade sex några gånger. För det mesta blev jag bara besviken så jag har faktiskt slutat ...koncentrerar mig på min man istället och våra barn. Tackar gud för att jag har inte blivit avslöjad och kan fortfarande komma hem till vårt hem, våra barn ..

Männen på VM vill leva ut sina sexuella fantasier. ..De förväntar sig att man ska bete sig som en "porrstjärna" i sängen ..Oftast börjar snacket med att de vill veta om man gillar analsex...är rakad, vart ska "satsen" hamna..mm Helt oromantiskt...och många gånger vidriga meddelanden. Tyvärr:))

"exemplariska " småbarnspappor, singlar , unga killar som är bara 20-21 år ja utbudet är stort...det är bara att välja ..:))

Lycka till TS!

..och skriv inte i din press att storleken inte har ngn betydelse...:))) för då kan du bli riktigt förvånad:))

Jag inser att jag haft en sådan supertur med min Hjärta

Första mejlet och första träffen. Hade gratisabonnemang så jag kunde ju själv inte göra ett fän men han var smart - van... - så vi fick kontakt ändå. HjärtaHjärta

Definitivt inget analsexsnack där inte Solig även om vi har det ibland...
  • Anonym (Giftkvinna)
    Majjagräddnos skrev 2012-08-05 21:04:10 följande:
    Jag inser att jag haft en sådan supertur med min Hjärta

Första mejlet och första träffen. Hade gratisabonnemang så jag kunde ju själv inte göra ett fän men han var smart - van... - så vi fick kontakt ändå. HjärtaHjärta

Definitivt inget analsexsnack där inte Solig även om vi har det ibland...

Verkligen:)) Trevligt! Ska vi byta lite erfarenheter??
  • Anonym

Försöker du rättfärdiga ditt beteende genom att starta denna tråd?

Jag har en känsla av många som blivit medlemmar på VM, har just din bakgrund.

De har en partner som struntar i dem.

• Anonym (livetefter40)

Hej,
    Jag är man och min flickvän är medlem på VM. Vi gjorde annonsen tillsammans och hon har hittills träffat 4 st älskare där under ca 1 1/2 år. Vi är inte konstiga på något sätt utan väldigt trygga i vår relation, min flickvän hade väldigt få sexerfarenheter innan hon träffade mig, varit gift i 20 år och inte haft någon annan än sin man. Nu har hon ett stort sexbehov och jag har lyckligtvis den böjelsen att jag tänder på när hon har sex med andra.

På VM så minimerar vi riskerna att någon blir för efterhängsen och tror att han hittat ett nytt förhållande, utan detta är något som vi bägge får ut någonting av

• Majjagräddnos
    Anonym (livetefter40) skrev 2012-08-06 19:26:21 följande:
    Hej, Jag är man och min flickvän är medlem på VM. Vi gjorde annonsen tillsammans och hon har hittills träffat 4 st älskare där under ca 1 1/2 år. Vi är inte konstiga på något sätt utan väldigt trygga i vår relation, min flickvän hade väldigt få sexerfarenheter innan hon träffade mig, varit gift i 20 år och inte haft någon annan än sin man. Nu har hon ett stort sexbehov och jag har lyckligtvis den böjelsen att jag tänder på när hon har sex med andra. På VM så minimerar vi riskerna att någon blir för efterhängsen och tror att han hittat ett nytt förhållande, utan detta är något som vi bägge får ut någonting av

Hoppas att din "tjej" är en bra hacka över 30 för det där är inget för dunungar...
  • Majjagräddnos
    Majjagräddnos skrev 2012-08-06 19:30:38 följande:
    Hoppas att din "tjej" är en bra hacka över 30 för det där är inget för dunungar...

Läste lite dåligt - förstod det som att du varit gift 20 år. Sorry... :)
  • Anonym (livetefter40)
    Majjagräddnos skrev 2012-08-06 19:32:27 följande:

Läste lite dåligt - förstod det som att du varit gift 20 år. Sorry... :)
    Japp, hon är ganska mitt emellan 40 o 50 ;)
  • Anonym (Kek)

Ja, det rasslar så fint om kedjan när han står vid spisen.

• Anonym (jaha)

Så.... du reggar dig på en sida för otrohet och förvånas över hur många otrogna som hänger där och tappar tron på mänskligheten?

En fråga... om du gör besök i en svinstia, vad för slags djur tror du att du kommer se där?

• Anonym (Hehe)

Hehe, kvinnor alltså.
    De som är bäst på att smussla och smyga med sin älskare, är just kvinnor.

• Feminina
    Anonym (l) skrev 2012-08-03 23:03:26 följande:

Hej alla!

Jag har tappat tron på mänsligheten nästan och inser väl att det är bara att face the fact!!

I lördags blev jag medlem på en sida som heter "victoriaMilan".
    För er som inte vet vad detta är, så är det en sida där gifta eller upptagna män/kvinnor söker andra att ha vid sidan av...

Varför jag blev medlem? Jag har inte fått sex av min man på 16 månader och ingen närhet eller nåt.
    Han har gett mig tillåtelse att vara med andra, även om han inte gillar det.
    Däremot vet jag inte om jag skulle vara med någon, men det är trevligt att få uppmärksamhet av andra.

Jag måste ändå säga att jag blir chockad av det som händer på den sidan.... det är sjukt. Så sjukt att jag funderar på att gå ur... anledningen till att jag stannar kvar är för att jag har hittat några få där som känns som enbart bra vänner och vi pratar om allt, utan sex.... det är härligt att prata med andra i samma situation.

Jag får så mycket meddelanden av killar/män så jag har varit tvungen att bara låta mina favoriter se när jag är online.
    Detta är killar/män som är som vem som helst. Ingen av deras tjejer/fruar vet om att dom är medlem där.
    Det smygs och tisslas, erbjuds sex och gud vet allt.
    Många har affärer vid sidan om.

Jag har sett bilder av många av killarna (alla är anonyma först, men man ber om nyckel för att få se kort), det är unga snygga killar, unga vanliga killar, affärsmän, äldre män.....you name it.

Jag kan lova er att INGEN av er går säker......

Vissa killar vill verkligen träffas för att ha sex, medan andra mest kollar runt och vissa är heta på att få igång sexiga konversationer.
    Vissa är livrädda för att deras tjejer ska komma på dom, men många sitter på jobbet och pratar...

Herregud....vad säger man... 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-04 13:44
    Självklart är kvinnor lika otrogna som män, men eftersom jag inte ser detta på sidan så kan jag inte uttala mig om just det... men givetvis är det så.

Jag vet också att folk är otrogna på krogen, men det är väl ändå lite värre att söka det via nätet, där man kanske varit medlem länge, att man aktivt söker...

Jag ursäktar inte att jag är med på sidan, jag är mest med för att prata med andra i samma situation. Jag är inte ute efter att vara otrogen.

Visst finns det även personer som tillåter sin partner att vara medlem, men tyvärr tror jag inte det är så vanligt.

Det stämmer med min erfarenhet också. Nuförtiden har det blivit så lätt, och nästan accepterat att vara otrogen.

• Anonym (Hehe)
    Feminina skrev 2019-09-04 12:36:51 följande:

Det stämmer med min erfarenhet också. Nuförtiden har det blivit så lätt, och nästan accepterat att vara otrogen.

Ja, svensken tycker det är coolt och modernt. I andra kulturer, Europa och sydamerika, där är det en gammal tradition.
  • Anonym (WTF)

Seriöst. Har någon verkligen funnit någon relation på VM. Vad jag ser är det bara en massa fejk konto och automatiska meddelande. Man kan nu inte ens se vem som är online?!?!

• Anonym (jaha)
    Anonym (Hehe) skrev 2019-09-04 12:39:10 följande:
    Ja, svensken tycker det är coolt och modernt. I andra kulturer, Europa och sydamerika, där är det en gammal tradition.
    Kör du fortfarande med den där gamla MYTEN?
    Nej det är inte accepterat eller tradition i varken europa eller sydamerika. Det är bara sånt som människor med taskigt samvete intalar sig för att det ska kännas bättre.
  • Anonym (jaha)
    Feminina skrev 2019-09-04 12:36:51 följande:

Fast om man är inne på en sajt som är just för sånt skit så är det väl ganska naturligt att det är fullt accepterat just där, eller?

Det blir ju nästan lite komiskt, som att gå på sjukhus och förvånas över så många sjuka, gå på krogen och förvånas över berusade människor, besöka en latrin och förvånas över att det luktar? Åka till nordpolen och förvånas över hur allt det är?
  • Feminina
    Anonym (jaha) skrev 2019-09-04 12:46:59 följande:
    Fast om man är inne på en sajt som är just för sånt skit så är det väl ganska naturligt att det är fullt accepterat just där, eller?

Det blir ju nästan lite komiskt, som att gå på sjukhus och förvånas över så många sjuka, gå på krogen och förvånas över berusade människor, besöka en latrin och förvånas över att det luktar? Åka till nordpolen och förvånas över hur allt det är?
    Accepterad i och med att det överhuvudtaget finns sajter där människor uppmuntras till att vara otrogna. 
  • Feminina
    Anonym (jaha) skrev 2019-09-04 12:46:59 följande:

Victoria Milan och andra otrohetssajter har inte funnits särskilt länge. Det var det jag menade på att det på sätt och vis har blivit accepterat nuförtiden.
  • Anonym (jaha)
    Feminina skrev 2019-09-04 13:36:32 följande:
    Victoria Milan och andra otrohetssajter har inte funnits särskilt länge. Det var det jag menade på att det på sätt och vis har blivit accepterat nuförtiden.
    Nja, jag håller delvist med dig, att såna sajter öht existerar är ju en slags acceptans. Men samtidigt hur många av dem som hänger där skulle vara ok med att deras partner gjorde likadant? Hur många som är otrogna öht är ok med att deras partner gör likadant? Jag tror att det är ganska få.... så det verkar finnas jävligt mycket dubbelmoral i den där "acceptansen". Det är acceptabelt så länge det inte drabbar mig för då jävlar....Flört

Men det kanske är en del i narcissismen som sprider sig i världen, där allt kretsar kring en själv och ens egna behov och man anser sig ha rätt att trampa på andra för att tillfredsställa sina egna behov och äta kakan och ha den kvar är mer eller mindre en mänsklig rättighet. När folk står och filmar olyckor istället för att hjälpa till så har ju något gått jävligt fel nånstans.
Svar på tråden TJEJER!! Vet ni egentligen vad era killar håller på med!!!????