• terror

    Någon mer boende i Täby som väntar barn?

    Hej! Cool

    Jag bor i Täby men kommer inte härifrån så känner ingen här. Undrar om det finns fler som väntar bebis snart? Jag är beräknad i början på september -12. Kommer vara hemma tillsammans med min sambo ca 5 veckor men sen är jag ensam och tänkte höra om det finns någon som skulle vilja gå promenader, fika eller bara prata strunt? 

     

  • Svar på tråden Någon mer boende i Täby som väntar barn?
  • eilenna78

    Jag ska inte ha förrän i Mars, men går gärna på vårpromenader!


    Elias 07 **** Max 09**** Lilla Hoppsan 13****
  • eilenna78

    Kan tipsa om BVCs mammagrupp! Har du tur hamnar du i en som jag gjorde med nya vänner för livet! var i Täby bor du?


    Elias 07 **** Max 09**** Lilla Hoppsan 13****
  • terror

    Hej!

    Kul! Ja, jag har hört att det ska finnas mammagrupp. Jag kommer gå på bvc vid Täby närsjukhus. Bor i Näsbydal. Vart bor du och vart går du på bvc? 
     

  • terror

    Nämmen! Nu ser jag ju vem du är! Min bästa frisör! ;) Therese heter jag och har klippt och färgat mig hos dig några gånger.. var jag som frågade om hårfärgning i våras på er FB sida om du minns..?

  • eilenna78

    Hi hi! Vad lustigt! Jag är inte så aktiv här som du kanske förstår! Ledsen för sent svar!


    Elias 07 **** Max 09**** Lilla Hoppsan 13****
  • terror

    Ja, lite roligt! Nu är vår lilla flicka här! Hon tittade ut den 4 september så hon är en månad nu. Tiden går så himla fort! Hoppas du mår bra!

Svar på tråden Någon mer boende i Täby som väntar barn?