• sandra8801

Unga föräldrar i Gbg

Hej! Söker unga föräldrar runt Gbg som vill dela tankar och erfarenheter! Själv är jag 24 år :) min son är 7 månader

• Svar på tråden Unga föräldrar i Gbg
  • annaD88
    EngladMathilda skrev 2012-08-21 16:56:58 följande:
    Där ser man! Otippat att man ska hitta någon i området här inne :) Men kul. 
    hehe aa de va otippat men kul =) trivs din dotter på dagis?
  • EngladMathilda
    annaD88 skrev 2012-08-22 10:33:27 följande:
    hehe aa de va otippat men kul =) trivs din dotter på dagis?
    Ja hon trivs super bra! Nu mera pussar hon mig och vinkar glatt hejdå när hon ska gå :) 
    Innan sommar uppehållet var det sisådär vid lämning. Fröknarna säger dessutom att hon 
    blivit mycket tryggare och verkar trivas toppen. Hur är det för Isabella? :)

Vad tycker du om dagiset i överlag? :) 

• annaD88
    EngladMathilda skrev 2012-08-22 23:24:16 följande:
    Ja hon trivs super bra! Nu mera pussar hon mig och vinkar glatt hejdå när hon ska gå :) 
    Innan sommar uppehållet var det sisådär vid lämning. Fröknarna säger dessutom att hon 
    blivit mycket tryggare och verkar trivas toppen. Hur är det för Isabella? :)

Vad tycker du om dagiset i överlag? :) 

Ok va härlligt jo Isabella älskar dagis ibland vill hon knappt gå därifrån när man ska hämta henne hehe

jo ja tycker det är bra du då?

• EngladMathilda
    annaD88 skrev 2012-08-23 10:58:52 följande:

Ok va härlligt jo Isabella älskar dagis ibland vill hon knappt gå därifrån när man ska hämta henne hehe

jo ja tycker det är bra du då?

Haha, härligt! Så det ska vara ju :D sån är inte Felicia dock. Hon blir världs lycklig när jag kommer, springer allt vad hon kan över gården när hon ser mig komma ;) Drar mig i armen och säger "nej mamma" när jag pratar med fröknarna, haha!

Jo trivs jätte bra med förskolan också! Nära och bra och fröknarna är toppen tycker jag :)

Vad säger Isabella om att få ett syskon då? :D Har hon förstått? :)  
  • annaD88
    EngladMathilda skrev 2012-08-24 22:07:59 följande:
    Haha, härligt! Så det ska vara ju :D sån är inte Felicia dock. Hon blir världs lycklig när jag kommer, springer allt vad hon kan över gården när hon ser mig komma ;) Drar mig i armen och säger "nej mamma" när jag pratar med fröknarna, haha!

Jo trivs jätte bra med förskolan också! Nära och bra och fröknarna är toppen tycker jag :)

Vad säger Isabella om att få ett syskon då? :D Har hon förstått? :)  
    hehe ok jo hon tycker det ska bli roligt men hon säger att hon vill ha en lillebror för det har hennes kompis nyligen fått men hon blir nog glad när hennes lillasyster kommer ändå =)
  • EngladMathilda
    annaD88 skrev 2012-08-24 23:09:06 följande:
    hehe ok jo hon tycker det ska bli roligt men hon säger att hon vill ha en lillebror för det har hennes kompis nyligen fått men hon blir nog glad när hennes lillasyster kommer ändå =)
    Hehe, sött! Tror hon kommer älska sin lilla syster och tycka det är bättre sen när hon kommit ;)
  • EngladMathilda
    annaD88 skrev 2012-08-24 23:09:06 följande:
    Har du facebook förresten? Skulle vara kul att få lägga till där isåfall :)
  • annaD88
    EngladMathilda skrev 2012-08-27 20:00:28 följande:
    Har du facebook förresten? Skulle vara kul att få lägga till där isåfall :)
    Japp Anna Olsson =)
  • EngladMathilda
    annaD88 skrev 2012-08-28 11:07:11 följande:
    Japp Anna Olsson =)
    Ska se om jag hittar dig, lär ju finnas några andra Anna Olsson med :) 
  • Anonima

heej är 18 år å har en pojke som är ett och ett halv år.. vill gärna träffa andra unga föräldrar bor i backa

• Anonima

vart i hissingen bor ni? å hur gammal är du?

Mami88 skrev 2012-10-17 13:24:06 följande:
    hej =) har en 4 årg dotter och vi bor på hisingen =)

Svar på tråden Unga föräldrar i Gbg