• Anonym (Nyfiken)

    Analsex på kille.. Hur kommer han?

    Jag är en tjej som gärna skulle vilja testa att köra en dildo i analen på min kille. Han gillar att ha ett finger där, men det skulle tända mig rejält att få knulla honom så som han knullar mig. Men nu undrar jag om en kille verkligen kan komma BARA av att bli knullad i baken eller om man måste runka honom också?

    NI killar som gillar detta; hur ska man som tjej göra? Ska man BARA koncentrera sig på baken (kan en kille verkligen komma av enbart det), eller måste man stimulera båda ställena? Känns som om det kan bli lite knepigt med koordinationen...

    Snälla, berätta hur ni vill ha det!! 

  • Svar på tråden Analsex på kille.. Hur kommer han?
  • Gaskarl

    Jag kan komma med bara analstimulans, iaf om jag är nära, då funkar dildo på slutet. Sitter gärna i soffa eller stol och blir tagen med en strap-on, hon kan smeka min kuk, vi kan hångla och jag kan smeka hennes bröst..Underbart.

  • Anonym (Frustrerande)

    Hej.

    Jag har läst en hel del om detta och testat många gånger med olika vibratorer speciellt för anal stimulans, pluggar och annat.

    Inget funkar på mig!! Visst känns det men att få komma den vägen känns väldigt osannolikt för mig, och då har jag trots allt "forskat i saken" typ... Jag upplever inget mer speciellt än att det känns uppfyllt och har verkligen aldrig känt av prostata stimulans trots försök.

    Kan kanske vara bra att ha i åtanke, att det funkar på många möjligen men nog inte på alla.

    Lycka till med testa det, berätta gärna hur det gick till slut...!

    / Man 53 år.

  • Gaskarl
    Anonym (Ojojkvinnan) skrev 2021-12-05 03:18:42 följande:

    Vad kul läsning, önskar jag hade en man att utforska detta med.

    Snöade in på bi-trekants porr häromdagen och det såg verkligen spännande ut att vara 2 män o en kvinna där männen också njuter av varandra. Wow! Detta är lätt min nya fantasi, ska bara hitta rätt partner.


    Hur har det gått.?
  • Anonym (Ojojkvinnan)
    Gaskarl skrev 2022-04-18 12:03:07 följande:
    Hur har det gått.?
    Njä, håller mig borta från dejting. Mår inte bra av det och att aldrig få känna mig attraktiv ens sexuellt.
    Håller mig till onani och hoppas att lusten försvinner med åldern.
  • Gaskarl
    Anonym (Ojojkvinnan) skrev 2022-04-18 13:11:03 följande:
    Njä, håller mig borta från dejting. Mår inte bra av det och att aldrig få känna mig attraktiv ens sexuellt.
    Håller mig till onani och hoppas att lusten försvinner med åldern.
    Varför tycker du inte att du får känna dig attraktiv? Hur gammal är du, om du vill svara såklart..Håll lusten vid liv, fantasierna...Gammal tråd, men vad kände du lockade med det tråden handlade om?
    //Nyfiken
  • Anonym (Ojojkvinnan)
    Gaskarl skrev 2022-04-18 13:35:21 följande:
    Varför tycker du inte att du får känna dig attraktiv? Hur gammal är du, om du vill svara såklart..Håll lusten vid liv, fantasierna...Gammal tråd, men vad kände du lockade med det tråden handlade om?
    //Nyfiken

    Närmar mig 50 och har varit singel i några år. Har hög lust, närhetsbehov och nyfikenhet, men lyckas inte hitta något varaktigt trotts en hel del dejting. Det bryter ner självkänslan att gång på gång bli ratad när man väl finner någon man vill mysa med fler gånger och lära känna.

    Vill faktiskt inte hålla lusten vid liv. lider mest av den då det är en påminnelse om en saknad. Tycker inte egenlekar är kul, det är mest ett sätt att döva hungern. 


    Men man får vara glad över annat. Att solen skiner, att jag har fina barn, bra vänner och ett helt ok liv. Kanske man inte kan få allt...

  • Gaskarl
    Anonym (Ojojkvinnan) skrev 2022-04-18 14:07:39 följande:

    Närmar mig 50 och har varit singel i några år. Har hög lust, närhetsbehov och nyfikenhet, men lyckas inte hitta något varaktigt trotts en hel del dejting. Det bryter ner självkänslan att gång på gång bli ratad när man väl finner någon man vill mysa med fler gånger och lära känna.

    Vill faktiskt inte hålla lusten vid liv. lider mest av den då det är en påminnelse om en saknad. Tycker inte egenlekar är kul, det är mest ett sätt att döva hungern. 


    Men man får vara glad över annat. Att solen skiner, att jag har fina barn, bra vänner och ett helt ok liv. Kanske man inte kan få allt...


    Tack för fina, trevliga svar.
    Jag förstår dig, tråkigt det lät, men jag har väl också kännt mig ratad några gånger..50 är ju ingen ålder för varken kvinnor eller män, jag är lite äldre. Apropå tråden, du skulle inte vilja höra av privat?
  • Anonym (Ojojkvinnan)
    Gaskarl skrev 2022-04-18 14:11:50 följande:
    Tack för fina, trevliga svar.
    Jag förstår dig, tråkigt det lät, men jag har väl också kännt mig ratad några gånger..50 är ju ingen ålder för varken kvinnor eller män, jag är lite äldre. Apropå tråden, du skulle inte vilja höra av privat?

    Tack! Men nej, jag håller mig borta från för mycket utsvävningar i fantasin och chattande, mår bättre så. Ska döva ensamhetskänslan med en långpromenad.


    Ha en fin dag!

  • Gaskarl
    Anonym (Ojojkvinnan) skrev 2022-04-18 14:21:50 följande:

    Tack! Men nej, jag håller mig borta från för mycket utsvävningar i fantasin och chattande, mår bättre så. Ska döva ensamhetskänslan med en långpromenad.


    Ha en fin dag!


    Ok, tänkte bara att du kunde få dra iväg din fantasi med mig på riktigt, då jag verkligen gillar det.
    All respekt. 
    Ha det fint du också. 
  • Freddie K

    Jag gillar verkligen när man smeker min rumpa och gärna kör upp ett finger där. Jag har aldrig blivit knullad, men skulle gärna bli det. Jag tror jag skulle komma enbart av det. .


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Berget1977

    Har lyckats komma utan att röra kuken. Men sen för att vara jobbig så finns det ju faktiskt också olika sorters orgasmer.

    Dels finns det ju den så kallade prostataorgasmen, som skiljer sig ifrån den vanliga. Jag upplever det som en mer intensiv och att säden väller fram snarare än sprutar.

    Och så klart den mer "klassiska" sprutorgasmen. Har lyckats få det ett par gånger bara genom att rida en dildo. Fast alla gånger så har jag varit rejält sexuellt utsvulten och inte sprutat på länge.

  • Anonym (Kille29)

    Jag kan komma genom enbart stimulering av analen och prostata. Men det kräver att stimulans av rumpan under lång tid, kanske nån analplugg ett tag innan själva penetrationen med dildo. sen har det bara gått när jag själv fått styra penetrerandet. Prostataleksaker kan också funka. 


    annars dildoknull ett bra tag utan att röra penis och vänta in i det sista innan man funkar är otroligt skönt! 

  • Nakurk

    Hejsan!

    Har alltid drömt om att bli taget där bak, i föra veckan hände de ????. Vi köpte en strap-on å tjejen tog mig när låg på rygg, har aldrig varit med om nått liknade, j*var vad skönt dde var att bli knullad i röven. De var sjukt skönt att bli runkad samtidigt men då tror jag att jag kommer aldelles för tidigt, så att bli knullad är bara skönt de! ????

  • Nakurk
    Nakurk skrev 2022-08-08 13:53:46 följande:

    Hejsan!

    Har alltid drömt om att bli taget där bak, i föra veckan hände de !!!. Vi köpte en strap-on å tjejen tog mig när låg på rygg, har aldrig varit med om nått liknade, j*var vad skönt dde var att bli knullad i röven. De var sjukt skönt att bli runkad samtidigt men då tror jag att jag kommer aldelles för tidigt, så att bli knullad är bara skönt de! ????


  • Gaskarl
    Anonym (Ojojkvinnan) skrev 2022-04-18 14:21:50 följande:

    Tack! Men nej, jag håller mig borta från för mycket utsvävningar i fantasin och chattande, mår bättre så. Ska döva ensamhetskänslan med en långpromenad.


    Ha en fin dag!


    Hej i sommaren. Hur har du haft det med fantasier och allt.?
  • Anonym (Makke)

    Till TS
    Jag skulle säga att det är svårt att få orgasm enbart av penetration i anus men att det går. Precis som fler skrivit kan man få orgasm på olika sätt. Jag har aldrig fått sprutorgasm när jag använt dildo på mig själv men det är skönt som attan. Jag har fått torra orgasmer och typ orgasmer där sperman rinner ur mig så att säga. 


    Om du knullar honom när han ligger på rygg så har du bra läge att runka honom samtidigt i slutet så han sprutar!

    Lycka till! Om ni ni inte redan testat detta dvs. 

  • Anonym (Kille29)
    Nakurk skrev 2022-08-08 13:53:46 följande:

    Hejsan!

    Har alltid drömt om att bli taget där bak, i föra veckan hände de ????. Vi köpte en strap-on å tjejen tog mig när låg på rygg, har aldrig varit med om nått liknade, j*var vad skönt dde var att bli knullad i röven. De var sjukt skönt att bli runkad samtidigt men då tror jag att jag kommer aldelles för tidigt, så att bli knullad är bara skönt de! ????


    Låter grymt! Måste vara en härlig känsla att bli knullad och fylld i röven! 
  • Anonym (Analkungenhaha)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-11-16 14:54:46 följande:
    Absolut!

    Tackar tackar!! :)
    Du är guld värd som vill knulla hans rumpa.
    Lyssna då här.

    Det finns olika typer av orgasmer du kan ge han.
    #Sperma orgasm är inte vanligt av bara dildo i röven och rejält knullande brukar göra kuken mjuk. Tipset är att knulla försiktigt och rotera dildon så kuken förblir hård och du kan suga o runka fram sperma.
    # Det är ett jävla tjat om prostatan och är överreklamerat men ok. Knulla dildon mot framväggeno prostatan snabbt med korta juck 5-10cm in max och vitt sekret börjar komma, sk prostata orgasm. Härligt att runka, suga spermaorgasm och samtidigt knulla mot prostatan.
    # Men höjdaren är riktig squirtorgasm som är det du helt klart ska försöka ge han men även på dej själv. Dvs han sprutar squirt sekret under starka sammandragningar lika som tjejer. Dvs ingen sperma kommer och ni tappar inte sexlusten och kan fortsätta upprepa 10-20 sådana orgasmer som är grymt sköna även om vätskan tar slut.

    Bästa metod:
    Få bort bajs o spola 4 2 1 timmar före lek. O pinka.
    Valet av dildo är superviktigt då den måste vara hyffsat styv och ha ådring så den känns. Knulla er länge med främst långa drag rakt upp i kroppen 20cm och ha god tid. Den sköna retningen kan komma som att han känner sig okontrollerat skitnödigt och röven försöker krysta ut dildon vilket är ett gått tecken. Bara fortsätt med kraft och testa öka farten och saker börjar hända.
    Man kan fuska genom att han försöker krysta ut dildon men du pumpar bara än mer. 
    Plötsligt kommer en reaktion som påminner om explosionsartad diarré och analen trycks utåt o blir otroligt trång. Men bara fortsätt pumpa fort och kraftfullt och det kommer börja spruta sekret ut kuken, dvs inte kiss. Han kommer bli förvånad, sprängfärdig och kanske stoppa knullandet men se till att han uthärdar 10-15 sekunder av sprutande innan du slutar. Efter 5 min börjar ni om.
    Denna orgasm är så pass kraftig att han förlorar kontrollen där nere och garanterat kommer det skit trots att han är spolad, men skiten tar slut. Ligg därför på en tidning och försök absolut inte hålla tillbaka skit o krysstningarna.
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Analkungenhaha) skrev 2022-09-16 16:55:18 följande:
    Du är guld värd som vill knulla hans rumpa.
    Lyssna då här.

    Det finns olika typer av orgasmer du kan ge han.
    #Sperma orgasm är inte vanligt av bara dildo i röven och rejält knullande brukar göra kuken mjuk. Tipset är att knulla försiktigt och rotera dildon så kuken förblir hård och du kan suga o runka fram sperma.
    # Det är ett jävla tjat om prostatan och är överreklamerat men ok. Knulla dildon mot framväggeno prostatan snabbt med korta juck 5-10cm in max och vitt sekret börjar komma, sk prostata orgasm. Härligt att runka, suga spermaorgasm och samtidigt knulla mot prostatan.
    # Men höjdaren är riktig squirtorgasm som är det du helt klart ska försöka ge han men även på dej själv. Dvs han sprutar squirt sekret under starka sammandragningar lika som tjejer. Dvs ingen sperma kommer och ni tappar inte sexlusten och kan fortsätta upprepa 10-20 sådana orgasmer som är grymt sköna även om vätskan tar slut.

    Bästa metod:
    Få bort bajs o spola 4 2 1 timmar före lek. O pinka.
    Valet av dildo är superviktigt då den måste vara hyffsat styv och ha ådring så den känns. Knulla er länge med främst långa drag rakt upp i kroppen 20cm och ha god tid. Den sköna retningen kan komma som att han känner sig okontrollerat skitnödigt och röven försöker krysta ut dildon vilket är ett gått tecken. Bara fortsätt med kraft och testa öka farten och saker börjar hända.
    Man kan fuska genom att han försöker krysta ut dildon men du pumpar bara än mer. 
    Plötsligt kommer en reaktion som påminner om explosionsartad diarré och analen trycks utåt o blir otroligt trång. Men bara fortsätt pumpa fort och kraftfullt och det kommer börja spruta sekret ut kuken, dvs inte kiss. Han kommer bli förvånad, sprängfärdig och kanske stoppa knullandet men se till att han uthärdar 10-15 sekunder av sprutande innan du slutar. Efter 5 min börjar ni om.
    Denna orgasm är så pass kraftig att han förlorar kontrollen där nere och garanterat kommer det skit trots att han är spolad, men skiten tar slut. Ligg därför på en tidning och försök absolut inte hålla tillbaka skit o krysstningarna.
    Kul beskrivning 
    Det skall testas 
Svar på tråden Analsex på kille.. Hur kommer han?