• Fru Amer

    Gravida i Ronneby/Blekinge bebis i Mars/April/Maj 2013

    Hej, ny gravid :) med BF 26 April 2013
    Har 3 barn sedan innan en 05, 07 och en 11 :) och bor i Ronneby.
    Tänkte kolla om det finns flera med BF i Mars, April och Maj i Ronneby området eller hela blekingen med till och med?

    :)

  • Svar på tråden Gravida i Ronneby/Blekinge bebis i Mars/April/Maj 2013
  • Dahlén

    Det trodde jag med att jag skulla ha fått! Min bm trodde vi skulle varit med bebis för 3 veckor sedan!! Men tji fick jag! Bf+2 idag blääää!!

  • Fru Amer
    Dahlén skrev 2013-03-17 15:26:14 följande:
    Det trodde jag med att jag skulla ha fått! Min bm trodde vi skulle varit med bebis för 3 veckor sedan!! Men tji fick jag! Bf+2 idag blääää!!
    Har inte en aning om hur det e att gå över..
    Men som de liksom inte räcker med 40 veckor.. :O
    sariiis89 skrev 2013-03-13 15:09:41 följande:
    Ja man vet aldrig när de kommer igång sen.. Få hoppas på att du slipper gå heela vägen t bf iaf ;)

    Jaså? Skönt o få hem dom igen kan ja tänka mig :)
    Nej man vet aldrig.. nu 33+4 tror på 24 april så vi får la se.. börjar dock bli stressad.. :O och vet inte varför..

  • Dahlén

    bf+5 idag...livet suger!! Gråter 1+ i protein och högt övertryck. Ska lämna gallprov på fredag! Bläää!! Vill bara bli med bebisnu!

  • sariiis89

    Dahlen: Ooh :( Lider med dig o hoppas verkligen de bli bebis för dig snart !!!!!!

    På tal om nått helt helt annat :p
    Är Dahlen ditt efternamn?

  • Dahlén

    Hej! Japp senare på kvällen den 20/3 gick vattnet! Där fick jag för att jag tjurade! Ut kom en liten Kerstin med raketfart den 21/3! I söndags blev hon 1 månad! Herregud vad tiden går! Japp, mitt efternamn är Dahlén!

  • Fru Amer
    Dahlén skrev 2013-04-23 10:58:33 följande:
    Hej! Japp senare på kvällen den 20/3 gick vattnet! Där fick jag för att jag tjurade! Ut kom en liten Kerstin med raketfart den 21/3! I söndags blev hon 1 månad! Herregud vad tiden går! Japp, mitt efternamn är Dahlén!
    Grattis :)


Svar på tråden Gravida i Ronneby/Blekinge bebis i Mars/April/Maj 2013