24 år och leggings?
Jag håller på att gå igenom min garderob. Vill inte bara ha nytt, jag vill ha stil, mer sofistikerat.
Precis efter att jag fyllde 23 blev jag gravid. Jag fick tidigt börja använda mammakläder, gick upp mycket i vikt och precis alla mina vanliga kläder åkte in i flyttkartonger och ned i källaren där de skulle vänta på mig.
Efter gravideten så var det dags för amningströjor, hittade flera fina som jag tyckte om. 4-5 månader efter förlossningen så hade jag tappat så pass mycket i vikt att jag vågade ta upp mina flyttkartonger igen. Som jag hade längtat!
Rev upp allt och såg med fasa vad de innehöll. Massor med hood-tröjor bl a. det är inget som jag någonsin kommer ha på mig igen...Inte utanför hemmet i alla fall. Men vad tycker ni om leggings? Har aldrig tyckt att jeans är särskilt bekvämt, så därför har vanliga svarta enkla leggings alltid varit så bra. Men är det verkligen ok på en 24-åring? Självklart får man ju klä sig i det om man vill, det är inte så jag menar (innan de hysteriska familjelivarna går till attack). Men är det liksom...barnsligt?