Tredje missfallet...
Jag är trött och ledsen... Jag är avundsjuk på andra mammor och jag är besviken på mig själv... Och arg! Igår fick jag mitt tredje missfall... Jag fattar inte vad jag gör för fel... Jag tittar på andra mammor i min omgivning och de får barn på första försöket och utan missfall. Men jag.. Först förlorar jag min son när han var 4 månader gammal... sen får jag tre missfall på raken. Hela mitt liv har jag kämpat, jag har varit tvungen till att växa upp väldigt snabbt pga problem i familjen. Jag trodde att det skulle bli lättare när jag blev vuxen. Jag tittar omkring och ser mina vänner få barn. Jag ser lyckan i deras ögon och jag önskar så mycket att det vore jag. Jag är genuint glad för deras skull, men kan inte låta bli att undra när det ska bli min tur? Jag som så gärna vill bli mamma kan inte behålla mina barn.. Jag vet inte om jag orkar kämpa mer! Jag är så trött på allt, börjar tro att det inte är meningen att jag ska få ha mina barn. Dom bara dör...
Jag vet att jag inte är den enda som får upprepande missfall, men jag KÄNNER mig totalt ensam. Min sambo visar inget, han är som en sten. Jag själv har blivit helt avtrubbad. Jag vet inte vad jag ska känna längre. Jag orkar inte mer...