Leea2012 skrev 2012-11-07 15:10:57 följande:
Ja jag förstår verkligen det

Nej för läkaren som utförde testet glömde att släppa på suget när han drog ut nålen varpå han fick med blod från mig i provet och därmed blev det förorenat. Jag fick lämna blodprov och därmed skulle det inte vara ngr problem, men 2 dar efter provet ringde läkaren och sa att det inte gick att göra snabbanalysen. Han sa att det nog inte skulle ta 2 veckor, kanske 1, han verkar inte alls veta vad han pratade om. En läkaren som man önskar skulle välja ett karriärbyte, inte alls bra!
men, usch! på mig tog dom precis som dom gör när man sätter nål i armen, vill säga att dom stack i nålen och sen tog dom fostervatten i två rör, då kan det väl inte vara ngn risk att få blod i provet, fattar inte hur dom kunde göra en sådan konstig grej på dig! hoppas iaf att det löser sig till det bästa och att du får ett bra svar

mammave skrev 2012-11-07 17:25:56 följande:
Grattis!!! Vad härligt att höra :)
tack, det värsta är nog att jag fortfarande inte litar på provet och det känns svårt att "inse" att man bär på ett litet barn, jag har ju lixom inte "räknat" med att det ska gå bra på så lång tid..... har dåligt samvete för detta, men hoppas att det löser sig, på fredag sa vi få se det lilla pyret igen, kanske det landar då.....