82or som kämpar för sitt första plus
Finns här fler 82or som kämpar för sitt första plus?
Kan vi inte följas åt här?
:)
Jag börjar med att säga att vi har inte lyckats och hållt på ETT bra tag.
Vi ska snart skickas på IVF.
Finns här fler 82or som kämpar för sitt första plus?
Kan vi inte följas åt här?
:)
Jag börjar med att säga att vi har inte lyckats och hållt på ETT bra tag.
Vi ska snart skickas på IVF.
EwMa: Stort Grattis!!
Åh grattis ewma!! Vilken härlig nyhet!
Jag är nu startklar inför vår första ivf, väntar bara på mensen.
Tack allihop. Man har gått på moln idag...den närmsta kollegan sa jag såg gladare ut än vanligt. Och det är nog så...men man vågar inte riktigt känna sig helt glad hehe men börjar redan kolla på roliga sätt och berätta på.
Nu börjar det närma sig för oss. Vår donator fick idag ut 19 (!) ägg. Imorgon går vi veta hur många som var moga och hur många som befruktades. På måndag blir det förhoppningsvis insättning.
Spännande!
EwMa: oj, grattis till dig också. :)
Jag fick ett plus idag! Hoppas det stannar! På måndag skall jag mäta resultatet med blodprov o då kan de se om mitt hcg är normalt. Helt galet, så här långt harvi aldrig kommit. Kanske går det inte hela Ögren, men att jag överhuvudtaget lyckades bli gravid känns som ett under!
Igår fick jag se våran lilla klump för första gången...och ett litet litet hjärta slå snabba slag. Är i v7+6..
Någon 82a kvar?
På sätt och vis, ja, men vi har inte gjort några försök på snart tre år. Kanske så småningom, men framför allt så har jag inte orkat med fler försök och vet inte när jag kommer orka igen. Fick nekat äggdonation, så blir utomlands för oss om det ska bli något och då embryodonation, som vi provat tidigare en gång, men misslyckats med.
Hur går det för dig, saltakatten?