82or som kämpar för sitt första plus
Finns här fler 82or som kämpar för sitt första plus?
Kan vi inte följas åt här?
:)
Jag börjar med att säga att vi har inte lyckats och hållt på ETT bra tag.
Vi ska snart skickas på IVF.
Finns här fler 82or som kämpar för sitt första plus?
Kan vi inte följas åt här?
:)
Jag börjar med att säga att vi har inte lyckats och hållt på ETT bra tag.
Vi ska snart skickas på IVF.
Denna eviga väntan kan göra en gaaalen! I slutet på veckan har jag BM, kommer den då har jag beslutat att ta kontakt med MVC/BM. Känns skönt att ha tagit ett beslut!
Wow, stort EwMa! Måste vara en fantastisk känsla!? Hoppas verkligen att det stannar där!!
LmK82: Skönt att fattat ett beslut. Hoppas att anledningen att du får kontatkta MVC är för att mensen INTE kommer! :)
EwMa: Håller tummarna!
Mitt läkarbesök i fredags gick fint och nu hoppas vi att vi får göra insättning under nästa vecka! Vi får nästa besked på fredag!
Hej allihopa :) jag är 82:a , vi har försökt i ett och ett halvt år, har varit på utredning och fått remiss för ivf..
Som jag har fattat det så släpper inte mina ägg, har typ aldrig ägglossning och väldigt oregelbunden mens. Fast vår läkare sa att det KAN gå på naturlig väg, men att vi inte ska hoppas på det...
Får hoppas att ivf:en funkar :D
Hej allihopa..
Nu har det gått en vecka..och man går som på nålar för minsta lilla...haft en mensliknande värk men det kommer inget blod. Trött och mycket finnar igen...suck man blir fan aldrig av med skiten. Och man känner sig uppsvälld i hela kroppen. Jag hoppas allt detta är gravidgrejer men samtidigt är det säkert bara jag som går och känner efter minsta lilla.
Ni som går och väntar på att få göra IVF, håll ut. Det är en lång väntan men när man väl är där så går det jättefort..man hinner inte blinka.
Åh hoppas det är tecken på att något litet redan växer i din mage ewma! Själv ska jag förhoppningsvis få börja med sprutor vid nästa mens! Bävar lite för ruvartiden. Hur ska man få tiden att gå?
Hej hej!
Undrar om jag kanske kan få vara med här?
Jag är en 82:a som försökt få barn sedan 2008 men efter två missfall (2008 & 2009) så har det varit "dött" på den avdelningen. Nu efter alla dessa år har vi äntligen fått göra IVF, gjorde äggplock 17/10 och återföring av två embryon den 19/10 så nu ligger jag här i sängen och vågar knappt göra nått :P
Hej! Hänger gärna på här. Är 82:a och har försökt få barn i 8 1/2 år nu utan plus. :( Tre misslyckade IVF på Akkis och ett misslyckat EA i Tjeckien. står i kö för ÄD och kom till Huddinge för 2 veckor sedan och fick då fick vi veta att vi ev borde göra ett försök med donerad sperma först. Akkis hade talar om för oss för ett år sedan att det är fel på mina ägg och så kommer Huddinge och säger att det lika gärna kan vara sperman. Ja, så här sitter vi nu och väntar på besked om vad som blir aktuellt. I övermorgon ska vi i alla fall till psykologen. Hoppas förstås på ett godkännande från hennes sida. :)
Angels:
Oj ja ni har verkligen haft en lång resa, hoppas den nu närmar sig mot sitt slut! Att det ska behöva vara så svårt... Jag håller mina tummar att allt går väl i övermorgon =)
Vi gör vårt IVF på RMC Linköping, vi har två försök genom landstinget och detta är då vårt första.