• saltakatten82

82or som kämpar för sitt första plus

Finns här fler 82or som kämpar för sitt första plus?
    Kan vi inte följas åt här?
    :)

Jag börjar med att säga att vi har inte lyckats och hållt på ETT bra tag.
    Vi ska snart skickas på IVF.

• Svar på tråden 82or som kämpar för sitt första plus
  • Fiffig

Låter positivt med blåsorna ewma! Hoppas den höjda dosen gör att det blir ytterligare några. Jag räknar dagarna tills vi ska på vårt läkarbesök. Vet inte om vi får börja med ivf direkt, men jag hoppas det blir innan jul!

• EwMa

Imorgon är det dags....och på fredag tillbaka in i kroppen

• EwMa

Så då är det gjort. 3 ägg hittade dom. Får hoppas dom kommer överens med varann äggen och spermierna. Sen får man se på fredag vad dom säger, dom kan ringa och säga d inte är bra. Det gjorde ont ingreppet. Men man är verkligen full av morfinet. känns som mensvärk nu..men värre typ. Men man får tänka på vad det kan ge.

• lyckligtlottad1234

EwMa: Hoppas befruktningen går fint nu!

Saltakatten: Vi bor i Göteborg. Hur går det för er? När är erat läkarbesök?

Fiffig: Skönt att det inte är långt kvar till ni skall till läkaren nu. Hoppas det går fint! :)

Lmk: Lycka till med ÄL

Jag väntar otåligt på mitt läkarbesök på fredag. Tycker tiden sniglar sig fram och vill att vi skall komma något steg framåt.  

• LmK82
    EwMa skrev 2012-10-10 13:55:21 följande:
    Så då är det gjort. 3 ägg hittade dom. Får hoppas dom kommer överens med varann äggen och spermierna. Sen får man se på fredag vad dom säger, dom kan ringa och säga d inte är bra. Det gjorde ont ingreppet. Men man är verkligen full av morfinet. känns som mensvärk nu..men värre typ. Men man får tänka på vad det kan ge.

Ååh spännande,  hoppas hoppas att det går vägen!
    Nu ska jag upp i en jaktkoja i några dagar, ser fram emot att läsa om vad som hänt efter helgen!:)
    Lycka till!!
  • EwMa

Nu är man inseminerad. Var ett ägg som klarade befruktningen och delat sig. Dom andra två ville inte.
    Så nu hoppas jag det vill stanna i kroppen...blir 2 låååååånga veckor och vänta nu.  

• LmK82

Denna eviga väntan kan göra en gaaalen! I slutet på veckan har jag BM, kommer den då har jag beslutat att ta kontakt med MVC/BM. Känns skönt att ha tagit ett beslut!
    Wow, stort EwMa! Måste vara en fantastisk känsla!? Hoppas verkligen att det stannar där!!

Svar på tråden 82or som kämpar för sitt första plus