Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Tycker en fb grupp vore bra! Svårt att fixa när jag mest är på telefonen:/
Är också gärna med på Facebook- grupp men är också på telefonen... Någon som kan fixa?
jag skulle nog kunna fixa en, aldrig gjort grupp förut dock men de är ju inte så svårt xD va ska den heta då? :)
FB låter kul. Lättare med bilder osv.
Ja, då vågar även jag lägga upp en bild och tala om vad dottern heter :)
Kan inte gruppen heta typ som denna tråd? IVF september 2012 eller nå dylikt.
Eftersom det ska vara en sluten grupp så ser ju inte andra det iaf.
Om du gör gruppen SeZret (jag kan oxå om du inte vill) så kan vi maila dig (om du har nån mail som du kan lägga ut här synlig?) om vad gruppen heter och vad vi heter på facebook (så du vet om du ska godkänna oss)
Kanske blev krångligt det där?
döper den till IVF september 2012 då :) (gör gruppen hemlig). dock lär ja bli vän med någon av er först, kan inte skapa gruppen utan att lägga till minst en vän ifrån början -.-
Ni får gärna lägga till mig på FB . (skriv gärna va ni heter på familjeliv)
Ronja Lindberg. Enklast genom att söka på min epost: ronja.lindberg@live.se
Sezret,nu har jag addat dig på Facebook :) skickade ett meddelande också och skrev mitt nickname.
Ligger säkert under övrigt.
:)
Gjorde detsamma som Frankie
skapat gruppen nu och lagt till er i den :) ni andra, bara att lägga till mig på fb och skriva att ni är här ifrån i PM så lägger ja till er med sen :)
Kanon sezret!
Addat:)
Jag har skickat med ingen har lagt till mig i Facebook gruppen
rosa fjäril > har du lagt till mig som vän? va ja vet har ja lagt till alla som ja blivit vän med. senaste va emma.
Jag är nu vän:/ men ingen grupp:/
Vad länge sen jag var in här, ser att ni gjort en fb grupp! Jag hoppar gärna med där ska se om jag förstår hur man gör.
Förresten, vet ni att det finns en grupp som heter juni bebisar 2013? En underbar grupp, dock ingen annan som gjort ivf tror jag. Men ni kan ju vara med i båda :)
Helhjärtat. Jag är ju med i den gruppen ;)
Gud vad jag är dålig på att gå in här :) nickie, vem av alla är du där inne? :P har så dålig koll.
Monica Andersson med lilla Alexandra :)