• Helhjärtat

Gravid efter IVF i september 2012

Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)

Följ dina drömmar
  • Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012
  • Frankie86

Grattis rosa fjäril! Njut av lilla flickan :)

Nu verkar det inte vara många kvar ;) typ jag och Caroline, iaf som är aktiva här inne ;)

• Lillflickan

Det blev en Anton. Svårt med pojknamn. Flicknamn hade vi flera stycken, men pojknamn värkte vi fram de sista dagarna eftersom de misstänkte att det var en pojke. Han gömde sig så de visste inte säkert. Har ni bestämt något namn redan nu Franke?

• Frankie86

Lillflickan. Ja det är verkligen inte lika lätt med pojknamn. Vi har Oscar, Lucas och Hugo som förslag. Dottern heter Felicia, så vi känner att det måste passa med hennes namn också :)

Nu har jag fått lite flera sammandragningar med lätt "mensvärk". Men det lär väl dröja läääääänge innan det blir något på riktigt känns det som.

• miqaw

Härligt Rosa fjäril!!!

För egen del ska jag försöka orka starta datorn idag så ni får en bild på Saga, idag två veckor gammal.

• caroline 32

Grattis Rosa fjäril!

Känner inget idag. Känns som om ungen aldrig tänker komma, den har det bra därinne verkar det som. Vill så gärna få den nu!
    Jag jobbar ju rätt hårt här hemma i och med flytt 27/6, men inte hjälper det.

• Rosa fjäril

Molly föddes 6,38 den 14:e 3672 gram och 51 cm lång! Vi mår fortfarande toppen!

Grattis till er som fått barn!

Nu är vi på väg hem i bilen och ska träffa storebror:) kram på er alla

• Frankie86

Jag tror att jag det sipprar vatten.
    Kände hur det kom som en liten stänk i trosorna när jag stod ute med grannen. Sen rann det ännu mera och trosorna är alldeles blöta.

Kan det vara något annat än vattnet som börjat sippra?

Kanske bäst att lägga i en binda för att ha lite koll på läget?

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012