• emmasmammajonna

    plötslig spädbarns död

    jag kommer nog aldrig kunna acceptera att du är död. jag kan inte acceptera att jag aldrig mer få hålla om dig, se dig växa upp.. jag kan inte acceptera att du bara fick bli 1 år och nio dagar ung.. 
    jag kan inte förstå att jag är en änglaförälder.. jag kan inte jag vill inte förstå. jag vill inte förstå att min helt friska Emma dog på natten till den 21 juli 2012 .. varför slutade du andas ?? varför lever du inte för? du som alltid var så glad o busig , nu är allt så tyst o tomt.. du var ju helt frisk! o du dog? varför?! 

    läkarna hittar ingen förklaring till varför våran nyblivna 1 åring dog. 
    så sjukt. 

    Emma, mitt hjärta är ditt förevigt!! 
    mamma älskar dig ! <3 



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-03 14:39
    12 juli 2011 - 21 juli 2012
  • Svar på tråden plötslig spädbarns död
  • Ineedanick

    beklagar verkligen din sorg! Inga ord hjälper, men jag skickar dig en styrkande tanke..Hjärta

  • Aimee68

    Det gör så ont i mig när jag läser vad du skriver. Underbart fin liten tjej!! Fy sjutton vad livet kan vara orättvist!
    Hoppas ni på nåt sätt klarar av att ta er igenom sorgen.Var rädd om dig. Massor med kramarHjärta

  • Svea83

    Vilken fin liten tjej! Beklagar verkligen vad som hände er, ingen mamma ska behöva gå igenom något sådant!!

    Kram

  • mammas4killar

    Fruktansvärt , ingen ska behöva uppleva att förlora sitt barn.  Jag sörjer verkligen med dej TS, Varma kramar. Förlorade själv en liten i magen efter halva gravidteten för ett år sedan. Även om jag aldrig fick träffa min flicka i livet så förstår jag din sorg. Det är så orättvist att din fina lilla tjej inte fick vara kvar, men hon var nog för god för denna jordHjärta

  • Estrellitas

    Jag finner knappt ord. Usch, vad hemskt!   Beklagar sorgen och skickar massor med styrke kramar!  Jätte fin flicka! Jag tror och hoppas hon kommer leva kvar i minnet på många personer som älskade henne. Hjärta

  • MonAmie

    Det är hemskt och orättvist det du skriver. Vi förlorade vår son för två veckor sedan, hans hjärta slutade slå i min mage i 32a graviditetsveckan. Jag gråter dagligen, det är fruktansvärt. Jag kan inte själv förstå hur man kan sakna och älska någon så mycket som man aldrig ens fått lära känna. Han är med mig varje sekund i hjärtat.
    Jag kan inte ens tänka mig hur du mår, som har fått dela en kort tid på jorden tillsammans med din fina dotter.
    Jag lider, jag vet att du lider något fruktansvärt. Men vi kommer aldrig glömma dem. Våra fina änglabarn...  
    Kram till dig. Vi får kämpa på och försöka ta oss igenom livet, men en bit av mitt hjärta kommer alltid vara svart av sorg. 

  • hoppsa

    Jag bara gråter när jag läser dina inlägg...

    Kan inte ens tänka mig hur du mår, massor av kramar till er!  Och till underbara lilla Emma, hon ligger på ett moln och vakar över er, ni kommer att ses igen en dag! 

Svar på tråden plötslig spädbarns död