• OppositeYou

    Elakt är kul

    Jag blir grymt trött på elakheter på TV och radio. Det verkar vara trendigt och roligt att spy ut elakheter över vem som helst. Radioprofiler sitter och säger att XX (som inte är med i studion) luktar illa, jurymedlemmar i Idol säger till tonåring med finnar: "Men har du tittat dig i spegeln någon gång? Du är ingen Idol."

    Vad tycker du?
    Kan vi inte starta en snäll-trend? :)

    metrobloggen.se/oppositeyou/saga-dem-vid-fotknolarna/

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-06 18:06
    Hmm, tänkte lägga in en omröstningst-grej, kan man göra det i efterhand?

  • Svar på tråden Elakt är kul
  • cattitude

    Människor elaka och spydiga mot varandra av ingeting har säkert dåligt samvete och tror att dem blir bättre av att trycka ner andra....min teori. Jag. Jag älskar skratta och tänka positivt, i dem flesta lägen, livet är för kort för en massa trams, jag bry mig inte att folk tycker så mycket negativt om mig för jag vet vem jag är och mina nära och kära älskar mig för den jag är...det räcker för mig :)

  • OppositeYou
    cattitude skrev 2012-10-09 21:01:18 följande:
    Människor elaka och spydiga mot varandra av ingeting har säkert dåligt samvete och tror att dem blir bättre av att trycka ner andra....min teori. Jag. Jag älskar skratta och tänka positivt, i dem flesta lägen, livet är för kort för en massa trams, jag bry mig inte att folk tycker så mycket negativt om mig för jag vet vem jag är och mina nära och kära älskar mig för den jag är...det räcker för mig :)
Svar på tråden Elakt är kul