Jaha, Ha sonen på heltid! är pappa ;)
Har sedan sonen va lite mer än ett år ( tog slut me hans mamma lite innan blev ett år ) haft han boendes hos mig, han har varit hos sin mamma varannan helg ( lite sporadiskt då och då genom åren )
Han är nu 8 år gammal.
Nu har hans mamma "gett upp" och vill inte ha han varannan helg mer, får hon inte varannan vecka vill hon inte ha han förrän han e 13 och får bestämma själv!
Anledning till att ja inte vill ha varannan vecka är att han då måste byta skola till andra sidan stan, samt att den skolan har mer invandrare å bråkstakar än någon annan skola i staden, vilket ja inte tycker är det bästa för vår son!
Nu vet ja att alla duktiga FL mammor kommer säga , " jo men låt han bo hos sin mamma" men här kanske finns nån som oxå ser på saken som jag gör.
Är rätt van nu efter 7 år , visst har jag haft flickvänner/sambos under tiden men han har ju fortf bott hos mig ist för henne.
Hans mamma har nu en snart 2 årig son oxå plus ett barn till på g, hon e 27 och jag är 29!
Vet inte vad jag vill få ut av denna tråden ville mest skriva av mig lite! Är rätt säker på att d inte finns så många pappor som har det som jag men några finns d och till er vill ja bara säga HIGH FIVE för att ni visar att vi män oxå kan!