Viktväktarna online...nån??
E ni med där? Vad får man med hjälp av detta? Funkar det utan möten?
E ni med där? Vad får man med hjälp av detta? Funkar det utan möten?
Jag tyckte det funkade jättebra när jag körde det för något år sedan.
Oj, glömde. Hjälpen för mig var att jag fick koll på vad jag stoppade i mig och hur många Points det innehöll.
Vägde mig varje vecka och kunde följa viktnedgången. Mötena saknade jag inte. Har viktväktat innan så kunde ändå systemet, tipsen etc. Var bara disciplinen jag behövde och det fick jag av online-tjänsten.
Oj, glömde. Hjälpen för mig var att jag fick koll på vad jag stoppade i mig och hur många Points det innehöll.
Vägde mig varje vecka och kunde följa viktnedgången. Mötena saknade jag inte. Har viktväktat innan så kunde ändå systemet, tipsen etc. Var bara disciplinen jag behövde och det fick jag av online-tjänsten.
Vad bra, tack!
Gick oxå på möten o det funkade bra men omständigt att gå på spec tider med ett väldigt varierande arbetsschema. Därför tänkte jag på online.
När jag gick var det points. Nu med propoints får man en sån där livsmedelsguide då även via online??
Jag är med i deras onlineklubb och tycker det är super. Gick med i somras och har gått ner 9 kilo. Det mesta är graviditetskilon men de sista 3 är sådana som jag haft sedan förra graviditeten. Jag använder bara checklistan för att fylla i vad jag äter. Känner inte några behov av några tips eller liknande då jag levt hälsosamt och tränat mycket hela livet men tappade det första gången jag var gravid och med hjälp av det här har jag hittat tillbaka till mitt normala sätt att äta. D.v.s. jag äter allt men i lagom mängd.
Men hur räknar jag ut vad vissa livsmedel ör i propoints? I boken kunde man ju slå på frukt o grönt, bröd o kött mm
Du skriver bara in i appen (eller på datorn) vad du ätit så får du pointsen givet. Väldigt enkelt. Om produkten inte finns med så kan man skriva in protein, fett, fibrer och kolhydrater från innehållsförteckningen så får man pointsen beräknat.