Skall det vara så här...
Jag är ensam med 2 tjejer på 3 och 6 år. Min stora tjej har sedan hon fick eget rum varit hur lugn o sansad som helst tills för 2 veckor sen gode tid säger jag... vilka utbrott vilka ord vilket humör betedee.. Springer ifrån mig rakt ut på en trafikerad väg gapar o vrålar du är den dummaste jag vet du är inte klok om jag inte jag inte får göra som jag vill.. slår sönder saker river sönder saker spottar o har sig.
Häromadgen var vi på badhuset hon ville prångt åka vattenkanan men jag sa NEJ och det var hur lugn som helst tills vi skulle gå upp.. hon sprang ifrån mig o jag hade den lilla o hålla koll på när jag väl fick tag på henne tog jag henne i armn o lede upp henne hon VRÅLADE i duschen du är inte klok mamma jag hatar dig du är så dum! vrålade helA tiden ända ut till bussen o jag blev kallad både det ena o det andra...
Skall det verkligen vara så här???? bara så där???
Jag vt veklige inte hur jag skall hantera detta pratar jag med henne under utbrotten blir det 100000 värre... lir jag arg blir det osse värre.. folk runt omkring tittar på mig och vissa viskar o tisslar o tasslar.. jag brukar nonchalera henne. Jag har ju ettt barn till att ta hand om.
Men jag blir så fruktansvärt hjälplös när dessa kommer vilket blir mer o mer ofta....
Vad FAEN skall jag göra?????