• vad ska man heta

    Söker vänner i Dalarna

    Någon från Dalarna här som vill ha ny vän? jag bor i mitten av Dalarna! jag äe en ganska normal mamma på 30år:)

  • Svar på tråden Söker vänner i Dalarna
  • sabiine

    Hej! Borlänge, 23 år och sambo, har precis fått mitt första barn nu i januari! Jag träffar gärna lite nytt folk! :)

  • minigroda5

    Hej! Bor i närheten av Blge-Falun och har dåligt med vänner då min enda o bästa vän dog för några månader sen. Hänger gärna med på nån träff!
    Gravid för tillfället och gått över tiden två dagar. Har även en barnaskara sen innan. Skrattande
     

  • sny1

    Kul med fler som söker nytt folk
    Nån som har något förslag på plats att träffas på? Då något barnvänligt ställe så kanske barnen kan leka lite?

  • emelieh

    Ooh människor. :) Jag bor i Borlänge och väntar mitt första barn i augusti. 28 år å sambo. Flyttade upp från sthlm för ca ett år sedan. Jag hänger gärna på när det händer nåt. :)

  • liten giraff

    emelieh: Hej :) Har också bf i augusti, första barnet! Hur mår du? Har precis börjat känna lite små rörelser där inne i magen och så har jag ont till och från, men annars mår jag fint :)

  • emelieh

    Hej liten giraff. :) Va kul! Bor du i trakten eller? Jag har sedan slutet på v20 känt lillkillen varje dag. :) Så himla häftigt å mysigt å roligt!

  • liten giraff

    emelieh: Bor just nu på landet 1,5 mil från borlänge men vi ska förhoppningsvis flytta in närmare stan igen i sommar. Är 26, snart 27 och gift :)

  • Mabaja

    Här är en nyinflyttad (hemvändare) med man och två barn, ett tredje på väg. Flyttade till Leksand för 1,5 mån sen.

  • emelieh

    liten giraff: Kul! Jag vill åxå vara gift :)
    Åt  vilket håll utanför? Vi håller på hus i säter. Lugnare med småbarn där tyckte vi. :)

  • Elin 885

    27 år bor i Borlänge, gift, inga barn men dock en sköldpadda som är mattes bebis!!
    Hector som herr sköldpadda heter är sin mattes hjärtegull och är jag borta så frågar jag direkt min man när jag ringer honom om Hector har det bra....hm....tror jag har moderkänslor för lille skrutten =).



    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, problem med det?
  • minigroda5

    Ja absolut :) beror ju på vilket håll utanför torsång du bor åt iof :)

  • minigroda5

    Haha ja :) fast man kommer ju till falun fler vägar :)

  • emelieh

    Ja, torsång vet jag absolut vart det ligger.
    Jag kommer ju ha ganska nära när vi nu hittar ett hus... eller ja, ganska nära från borlänge åxå. :) 

Svar på tråden Söker vänner i Dalarna