Trazzel skrev 2012-11-15 08:11:07 följande:
Varför ligger tråden i Homo/Bi/trans!? En människa med en sån sjuk störning som TS har ska INTE kopplas ihop med Homo/bi/trans personer. Jag har en homosexuell person i min familj och jag blir RIKTIGT illa berörd att du TS jämställer dig med honom. Att tända på barn är SJUKT inget annat, det är ingen läggning, det är en SJUKDOM! Sök hjälp OCH lämna in allt material och var du fått tag i det till polisen så de kanske kan rädda något stackars barn från att utsättas för sånna som dig!!!!! Personer som du är anledningen till att så många barns liv förstörs och de blir skadade för livet. För att ni ska få utlopp för era sjuka äckliga fantasier. Fanns inte efterfrågan skulle utbudet minska brutalt. Jag hoppas till gudarna att du aldrig får barn TS.
Som sagt, den ligger här av flera anledningar, men delvis för att det inte finns någon flik för parafili.
Jag kan inte lämna in något material till polisen, eftersom jag inte har något. Och inte skulle det hjälpa någon om jag hade något att lämna in.
Det där med efterfrågan och utbud tror jag är lite skevt, då det är de som har efterfrågan som skapar utbudet.
Så det säger ju sig självt att om folk slutar vara pedofiler, så försvinner ju utbudet. Det är ju inte så att folk som inte är pedofiler skapar barnporr.
Men du får gärna forska fram något botemedel.
Rikard skrev 2012-11-15 08:21:13 följande:
Det är illavarslande att du inte förstår skillnaden mellan när vuxna har sex med barn och när vuxna har sex med vuxna...
...Du rår väl inte för dina pedofila känslor, men om du går till handling så är det fel och helt och hållet ditt ansvar, även om du lyckas övertala dig själv att det är "frivilligt". Mitt råd är att du söker hjälp, samt att du ser till att du aldrig hamnar i situationer där frestelsen finns.
Du måste också ha missat det, men det är klart att jag förstår skillnaden mellan vuxna och barn och deras sexuella relationer. Jag skulle inte gå och ha sex med något barn, eftersom att jag vet att det är fel, jag är inte efterbliven, även om folk automatiskt tror det.
Nej, jag rår faktiskt inte för dem, gjorde jag det skulle jag väl ändra på det, eftersom det inte direkt gynnar någon. Och som sagt, tänker jag inte ge mig på några barn.
mepetite skrev 2012-11-15 08:49:09 följande:
Men en person som anti social personlighetsstörning (psykopat) behöver ju inte rättfärdiga sin handling då han eller hon VET att denne gjort rätt. men vad jag har förstått har en pedofil sån svår ångest över sin störning och som TS skrev tidigare att han funderat på självmord. Jag skulle vilja påstå att det TS lider av är en dödsdom. Ångesten som äter upp han pga av samhällets normer, etik, moral etc och om någon skulle få reda på hans identitet.
Nu var faktiskt inte mina självmordstankar direkt relaterade till någon form av dragning till barn, även om jag kanske fick det att låta så... Utan det var för att en relation tog slut på ett mycket otrevligt vis (svartsjuk flickvän som ville ha tillbaka mig som ljög för min nya osv.).
Jag har inte FÖR stora problem med samhällets normer, etik och moral, jag är trots allt uppvuxen i dem och delar dem till mångt och mycket. Däremot stör det mig att för få funderar över varför de tycker som de tycker.
mepetite skrev 2012-11-15 07:36:25 följande:
Så om man är empatistörd eller har en anti social personlighetstörningen där ens moral är fucked up så rättfärdigar det brottet, eller vad då?