• Forumvärd

    Är du eller din familjuttråkad ibland? Vinn fina priser från Microsoft!



    Är du eller din familj uttråkad ibland? Då är detta tävlingen för er!
     
    Vi vet, för det mesta är det fullt upp hemma hos Sveriges barnfamiljer att döma av alla inlägg här på Familjeliv, men vi vet att alla familjer också är uttråkade ibland.
    Därför vill vi på Familjeliv tillsammans med Microsoft hjälpa dem som har det absolut tråkigast!
     
    Allt du behöver göra för att vara med i tävlingen om en komplett underhållningsplattform från Microsoft (Xbox 360 med Kinect + 4 spel), är att ladda upp en bild i den här tråden som visar varför just du, dina barn eller kanske någon annan i din familj är i behov av det.
    Exakt HUR tråkigt kan en familj egentligen ha det? Skoja gärna till det och överdriv så att vi verkligen förstår varför just du  och din familj bör vinna.
     
    En jury bestående av representanter från Microsoft och Familjeliv lovar att analysera fotona noga för att avgöra vart behovet är som störst, sen ser vi till att skicka ut priserna lagom till julafton så att den som vinner kan ge bort en riktigt fin present till familjen!
     
    Priser:
     
    1:a pris: 1 x Xbox 360 4GB (REK 1995), 1 x Kinect för Xbox 360 (REK 1495), 1 x Dance Central 3 (REK 499), 1 x Fable: The Journey (REK 499), 1 x Halo 4 (REK 599) och 1 x Forza Horizon (REK 599).
     
    2-5: pris: 1 x Dance Central 3 (REK 499)
     
     Tävlingen pågår mellan den 12 nov till 2 dec, vinnaren presenteras veckan därpå. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
     
    Lycka till!Solig
  • Svar på tråden Är du eller din familjuttråkad ibland? Vinn fina priser från Microsoft!
  • vampyria2

    Handlar kanske om att alla ser och löser av bilder på olika sätt, jag kan helt klart se vad de i juryn har sett, tråkigt att ni inte kan det men det betyder inte att ni har rätt i det ni säger

    Ärligt jag förstår inte hur man ens kan orka gå in och gnälla i en tävlingstråd, det här är en bonus som FL fixar åt oss så varför hålla på att gnälla om saken bara för att man kan.

    Jag har varit med i massor av tävlingar här för jag tycker att det är super kul med tävlingar men har inte vunnit så himla många gånger, även om jag har tyckt att mitt bidrag var så mycket bättre än de som van så skulle jag aldrig sitta här och gnälla om det faktiskt

  • Kojbe

    Dessutom har jag inte något tillfälle påstått mina bilder var bra/bättre men de föll iaf in under det som stod som krav dvs utrråkad.
    Att visa bilder på en hund faller inte heller in på temat tycker jag lika lite med några som ligger o sover även om jag gillade bilden där någon lagt något i någons mun.
     Skitkul bild men knappast *rätt* kategori.
    Det är ju vad det handlar om.
    OM man sätter det ska  föreställa uttråkat så är iaf jag diúm nog att tro det är vad de är ute efter.
    Jag sätter ju inte in bilder där ex  någon  går på händer el om  tösen min när hon fastnat i bokhyllan osv utan jag är dum nog att välja en bild utofrån vad som var temat dvs UTTRÅKAD.
    Därför jag invänder när bilder som inte ens är i närheten av vad  tävlingen handlade om går och vinner  när det finns andra som faktiskt föll in under det rätta kravet.

  • TVpiraten

    Bra sagt.


    Kojbe skrev 2012-12-13 14:05:43 följande:
    Dessutom har jag inte något tillfälle påstått mina bilder var bra/bättre men de föll iaf in under det som stod som krav dvs utrråkad.

    Att visa bilder på en hund faller inte heller in på temat tycker jag lika lite med några som ligger o sover även om jag gillade bilden där någon lagt något i någons mun.

     Skitkul bild men knappast *rätt* kategori.

    Det är ju vad det handlar om.

    OM man sätter det ska  föreställa uttråkat så är iaf jag diúm nog att tro det är vad de är ute efter.

    Jag sätter ju inte in bilder där ex  någon  går på händer el om  tösen min när hon fastnat i bokhyllan osv utan jag är dum nog att välja en bild utofrån vad som var temat dvs UTTRÅKAD.

    Därför jag invänder när bilder som inte ens är i närheten av vad  tävlingen handlade om går och vinner  när det finns andra som faktiskt föll in under det rätta kravet.

  • Mamma0911

    Ja hade jag inte vinnit så skulle jag inte gnällt. Tog inte min bild enkom för denna tävling, den tog långt innan då jag å min syster hade tråkigt i tvättstugan. Är så glad att få vinna i alla fall.

    Tråkigt att folk ska gnälla å inte bli glada för andras skull....

    Svenska avundsjukan.............. Skrattande 

  • Kojbe
    Mamma0911 skrev 2012-12-17 18:35:50 följande:
    Ja hade jag inte vinnit så skulle jag inte gnällt. Tog inte min bild enkom för denna tävling, den tog långt innan då jag å min syster hade tråkigt i tvättstugan. Är så glad att få vinna i alla fall.

    Tråkigt att folk ska gnälla å inte bli glada för andras skull....

    Svenska avundsjukan.............. Skrattande 
    Ja men som du skriver så hade ni tråkigt vid det tillfället el hur? Dvs bilden föll iin under *rätt* tävlingskategori.
    Jag är inte avundsjuk för jag inte vann utan jag reagerade på att flera bilder som INTE föll in under tävlingskriteriet vann.
    Det är inte rätt.
  • Mamma0911
    Kojbe skrev 2012-12-17 18:56:51 följande:
    Ja men som du skriver så hade ni tråkigt vid det tillfället el hur? Dvs bilden föll iin under *rätt* tävlingskategori.
    Jag är inte avundsjuk för jag inte vann utan jag reagerade på att flera bilder som INTE föll in under tävlingskriteriet vann.
    Det är inte rätt.
    Jo sant, men så är det ofta. Ibland känns det som att man måste ha super bra kamera för att kunna vinna eller en miljon vänner som röstar på en. Men så är det Obestämd

    Jag blev helt paff då jag av en som vann, så bra att man är så liten så man ryms i en torktumlare  Men nu slipp man göra det för att ha kul *ASG*
  • Micke 520

    God jul till er alla!

    Vi är jätteglada nu när vi har ett sprillans nytt XBOX här hemma lagom till jul.... Ibland kan det vara bra och ha lite tråkigt, för då uppskattar man det roliga lite mer.....

    God jul och var rädda om varandra!

  • Toke

    Härligt!!! Här fortsätter vi att ha tråkigt...iallafall fram till jul..

    God jul!!

  • Mamma0911

    Jag å barnen önskar oss ännu en xbox, men har i alla fall ett spel snart så det är en liten bit på vägen till skoj Skrattande

Svar på tråden Är du eller din familjuttråkad ibland? Vinn fina priser från Microsoft!