• Emiliah

    alla vi som har BF i Sundsvall/Härnösand våren eller sommaren 13

    Hej alla, jag väntas få barn 1juli-13 och det vore trevligt att hitta fler gravida i närheten som man kan prata med, eller kanske kan ta en fika med

  • Svar på tråden alla vi som har BF i Sundsvall/Härnösand våren eller sommaren 13
  • LS83

    Hej. Jag hoppar in i denna tråd med om det är okej? :) Jag har prel. bf 10 juli med första barnet och vi bor i Njurundabommen.

  • Emiliah

    LS83: välkommen och grattis ! Njurunda bommen brukar jag vara ganska ofta, min syster bor alldeles innan bommen iklockarberget

  • LS83

    Emiliah: Tack tack! Glad Aha okej ja det tar ju typ tio minuter och gå dit från där jag bor så det är ju väldigt nära.. Glad

  • MissMaran

    Jag ska ner till sundsvall och ta prover på måndag (18/3) morgon eller om det till och med hinner bli förmiddag. Efter det tänkte jag in på ikea och äta sen frukost/tidig lunch. Finns det nån som vill göra mig sällskap?

  • MissMaran

    Jodå de gick bara bra att ta prover =) 
    Är dock lite besviken på ikeas nya restaurang, iaf där man sitter och äter. Inte alls gravid-vänlig men så  var det ju äldsta grabben som fick välja sittplats också, han valde "bar stolarna" ;) Vi blev ju mätta iaf =)

  • Panope

    Hej hur går det för alla?
    Det känns som att alla är lika aktiva här som jag , hahaha :)

    Jag går in i vecka 29 idag och mår efter en 3 veckor lång förkylning äntligen prima!

  • MissMaran

    Jag fick barn 14 maj genom igångsättning då han trivdes alldeles för bra i magen. Nu har jag det lugnt hemma med enbart två av fyra barn hemma. Har fått förlossningsdepression därför de andra två är borta för att avlasta mig. Ska i veckan till gruppsamtal i väntan på remisstid. 
    Men ut kom iallafall en underbart fin pojk på 4474g och 51cm =) 

  • Panope
    MissMaran skrev 2013-07-03 20:12:38 följande:
    Jag fick barn 14 maj genom igångsättning då han trivdes alldeles för bra i magen. Nu har jag det lugnt hemma med enbart två av fyra barn hemma. Har fått förlossningsdepression därför de andra två är borta för att avlasta mig. Ska i veckan till gruppsamtal i väntan på remisstid. 
    Men ut kom iallafall en underbart fin pojk på 4474g och 51cm =) 
    Grattis till lilla pojken och krya på dig!
    Skönt att du både får avlastning och stöd!
    *styrkekram*
Svar på tråden alla vi som har BF i Sundsvall/Härnösand våren eller sommaren 13