• saknad  längtan

    farväl vårat tredje ängla barn

    2005 förlorade vi nathalie i vecka 28, helt frisk,,men navelsträngen runt halsen tog hennes liv..
    2008 förlorade vi isac i vecka 20, inga fel på honom, utan bara somnade in i mammas mage:(

    nu i sommar blev jag spontant gravid efter 5 provrörsbefruktningar ,
    lyckan var enorm,,kunde knappt tro att det var sant...
    men jag hann vara lycklig i 20 veckor,
    då vi den 29/10 var till falun på vul,,  fostret hade inte växt som det skulle, vänster hjärtklaff var för liten mot den högra:(, redan där kände vi att det var kört, dem såg inte så hoppfulla ut på mödrarvården,,  fick även göra fostervattensprov,, som såklart skulle resultera i det värsta , kan inte för mitt liv fatta, eller ville tro på vad hon sa,,trots att vi fått den tidigare domen,, vårat älskade barn hade sjukdomen trisomi 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jag ville bara skrika,,men jag grät, grät,, kan inte förstå hur jag körde hem till avesta, tårarna bara rann, den 21/11 kl 19:58 födde vi våran tredje ängel,,kan inte förstå att man ska behöva gå igenom detta 3 ggr,,,

    i all sorg så måste jag vara stark, för jag har en frisk dotter som heter Tyra och är 3år, men det känns jäkligt tungt just nu,, och jag känner mej så tom, saknaden är enorm,,önskar så att det bara var en enda dröm allting <3 <3

    skickar även massa kramar som är i samma sits,,, Livet är inte rättvist 

  • Svar på tråden farväl vårat tredje ängla barn
  • The Fugly

    Vad fruktansvärt att ni förlorat era fina barn, jag vet inte ens vad jag kan säga mer än att jag djupt beklagar sorgen.

  • Aimee68

    Vad ledsen jag blir när jag läser vad du skriver:(  Ibland är livet så jäkla orättvist. Man undrar bara varför....
     Var rädda om varandra. KramHjärta

  • Emelie 1987
    Emelie 1987 skrev 2012-12-08 21:56:27 följande:
    Bekjagar sorgen. :(
    Beklagar***
    En man, två barn, tre älsklingar
  • Karolina75

    Stora kramar till dig! Vilken sorg att behöva genomlida detta tre gånger! Nej, livet är inte rättvist... Min dotter föddes död förra torsdagen, den 29/11 (v.31) så jag går också igenom detta ofattbara hemska just nu. Vi har också en treåring här hemma. Det är bra att hon håller oss sysselsatta och vi är så tacksamma att vi har henne men skräcken för att det även ska hända henne någonting plågar mig ständigt just nu. Jag förstår inte heller hur jag någonsin ska våga vara gravid igen samtidigt som jag är fruktansvärt rädd just för att aldrig bli det. Sköt om dig!

Svar på tråden farväl vårat tredje ängla barn