• Fyan

    Test! Hur pass ondskefull är du? ;)

    Tänkte testa hur godhjärtade, alternativt ondskefulla folk här är! Svara så samvetsgrant du kan på nedanstående frågor. Sedan kan du jämföra dina resultat med de övriga svaren. Nå, är du rena Moder Teresa eller något mindre godhjärtad?

    Om jag hittar en tusenlapp på gatan lämnar jag den till polisen:
    Om en tant före mig i kassan saknar pengar erbjuder jag mig att betala det som fattas:
    Jag slår ihjäl en fluga/geting även om den sitter på ett fönster: 
    Jag ljuger aldrig:
    Jag skänker pengar varje månad till behövande ändamål:
    Om jag hittar en spindel i sovrummet dödar jag den:
    Jag skänker pengar till uteliggare:
    Jag räddar en mask i en vattenpöl:
    Jag snackar inte skit om folk i min närhet:

  • Svar på tråden Test! Hur pass ondskefull är du? ;)
  • Indiansommar
    Om jag hittar en tusenlapp på gatan lämnar jag den till polisen: Nej, men om jag hittar en plånbok där man kan identifiera ägaren gör jag det.

    Om en tant före mig i kassan saknar pengar erbjuder jag mig att betala det som fattas: Beror på hur mycket pengar det gäller.

    Jag slår ihjäl en fluga/geting även om den sitter på ett fönster: Ja

    Jag ljuger aldrig: Sällan

    Jag skänker pengar varje månad till behövande ändamål: Nej men köper Faktum då och då

    Om jag hittar en spindel i sovrummet dödar jag den: nej

    Jag skänker pengar till uteliggare: Nej, men köper Faktum ibland

    Jag räddar en mask i en vattenpöl: Nej

    Jag snackar inte skit om folk i min närhet: Snacka skit?? Snacka skit gör väl bara elaka människor? Nä, här pratar vi bara sanningar ;) 
  • Vie
    städtanten skrev 2013-01-11 10:44:00 följande:
    Hur ska man göra för att vara så pricksäker då? haha:)
    Mycket övning Skrattande
  • molly80
    Vie skrev 2013-01-11 14:28:51 följande:
    Mycket övning Skrattande
    Precis! Jag bor också på ett ställe som ger tillfälle till mycket övning (landet)! Men jag smäller dem inte om de sitter på fönstret (blir så otäcka fläckar)
  • Tjolinti

    Om jag hittar en tusenlapp på gatan lämnar jag den till polisen: Never
    Om en tant före mig i kassan saknar pengar erbjuder jag mig att betala det som fattas: Beror på summan. En mindre summa så visst, annars inte.
    Jag slår ihjäl en fluga/geting även om den sitter på ett fönster: Fluga ja, Geting släpper jag ut
    Jag ljuger aldrig: Vita lögner :D
    Jag skänker pengar varje månad till behövande ändamål: Mig själv? Jag behöver
    Om jag hittar en spindel i sovrummet dödar jag den: Sällan,
    Jag skänker pengar till uteliggare: Ibland
    Jag räddar en mask i en vattenpöl:Trodde dem gillade vatten.
      Jag snackar inte skit om folk i min närhet: Nej, jag säger sanningen.

  • molly80
    Tjolinti skrev 2013-01-11 17:42:13 följande:
    Om jag hittar en tusenlapp på gatan lämnar jag den till polisen: Never
    Om en tant före mig i kassan saknar pengar erbjuder jag mig att betala det som fattas: Beror på summan. En mindre summa så visst, annars inte.
    Jag slår ihjäl en fluga/geting även om den sitter på ett fönster: Fluga ja, Geting släpper jag ut
    Jag ljuger aldrig: Vita lögner :D
    Jag skänker pengar varje månad till behövande ändamål: Mig själv? Jag behöver
    Om jag hittar en spindel i sovrummet dödar jag den: Sällan,
    Jag skänker pengar till uteliggare: Ibland
    Jag räddar en mask i en vattenpöl:Trodde dem gillade vatten.
      Jag snackar inte skit om folk i min närhet: Nej, jag säger sanningen.
    Varför släpper du inte ut flugan? Då slipper du ju kladd på rutan också?;)
  • Vie
    molly80 skrev 2013-01-11 17:38:22 följande:
    Precis! Jag bor också på ett ställe som ger tillfälle till mycket övning (landet)! Men jag smäller dem inte om de sitter på fönstret (blir så otäcka fläckar)
    Jag smäller dem bara om de sitter på fönstret, fläckarna som blir där är lätta att tvätta bort. Är de någon annan stans i huset jagar jag antingen ut dem, eller smäller dem (om de sätter sig på fönstren) Glad.
  • städtanten
    Vie skrev 2013-01-11 18:53:25 följande:
    Jag smäller dem bara om de sitter på fönstret, fläckarna som blir där är lätta att tvätta bort. Är de någon annan stans i huset jagar jag antingen ut dem, eller smäller dem (om de sätter sig på fönstren) .



    Men de e ju så lätt å öppna fönstret? slår du med smälla eller tidning?
  • La chica

    Om jag hittar en tusenlapp på gatan lämnar jag den till polisen: NOPE
    Om en tant före mig i kassan saknar pengar erbjuder jag mig att betala det som fattas: Beror på summan
    Jag slår ihjäl en fluga/geting även om den sitter på ett fönster: Jaa. Jag HATAR getingar. 
    Jag ljuger aldrig: Jo det händer
    Jag skänker pengar varje månad till behövande ändamål: Nej
    Om jag hittar en spindel i sovrummet dödar jag den: Hatar spindlar lika mycket som getingarFlört
    Jag skänker pengar till uteliggare: Ja, om jag har pengar på mig (brukar kännas jobbigt om inte)
    Jag räddar en mask i en vattenpöl: Haha...nej
    Jag snackar inte skit om folk i min närhet: Behandlar folk som dom behandlar mig

  • Fyan
    Vie skrev 2013-01-11 18:53:25 följande:
    Jag smäller dem bara om de sitter på fönstret, fläckarna som blir där är lätta att tvätta bort. Är de någon annan stans i huset jagar jag antingen ut dem, eller smäller dem (om de sätter sig på fönstren) .



    haha, måste se roligt ut när du springer genom huset med flugsmälla i högsta hugg . Vad säger barnen när du gör så?
  • molly80
    Vie skrev 2013-01-11 18:53:25 följande:
    Jag smäller dem bara om de sitter på fönstret, fläckarna som blir där är lätta att tvätta bort. Är de någon annan stans i huset jagar jag antingen ut dem, eller smäller dem (om de sätter sig på fönstren) .



    Man får inte slå för hårt cra. Vet en som krossa en ruta när hon skulle döda en geting
  • Fyan
    molly80 skrev 2013-01-11 21:24:11 följande:
    Man får inte slå för hårt cra. Vet en som krossa en ruta när hon skulle döda en geting



    Var det du?
  • molly80
    Fyan skrev 2013-01-12 00:01:07 följande:
    Var det du?



    Haha, nej det va inte ja
  • molly80
    Fyan skrev 2013-01-11 20:29:00 följande:
    haha, måste se roligt ut när du springer genom huset med flugsmälla i högsta hugg . Vad säger barnen när du gör så?

  • städtanten
    molly80 skrev 2013-01-12 09:20:36 följande:
    Haha, nej det va inte ja



    Ska vi tro på det ?
Svar på tråden Test! Hur pass ondskefull är du? ;)