Hur göra med min fru?
Min fru och jag har varit ihop ca 14 år. Vi träffades genom gemensamma bekantar via internet och redan från början kändes det som att det var den saknade kugghjulet i mitt liv. Innan dess hade jag träffat tjejer och även haft en del trekanter med par. Jag berättade detta redan från början och det avskräckte inte. Min fru var väldigt kraftig när vi träffades, men det störde inte mig, men hon ville alltid älska med ljuset släckt, då hon inte tyckte om sin kropp. Som alla nyförälskade så höll vi på så ofta vi kunde. Vi flyttade ihop och hade ett aktivt sexliv, bara hon och jag. Någon gång föreslog jag att vi skulle träffa andra, men hon ville inte, speciellt som hon inte trivdes med sin kropp. Åren gick och vi försökte få barn, men när det inte lyckades så gick hon ner alla kilon själv och vi fick sen två underbara pojkar som nu är 5 och 7 år. Tiden efter barnafödandet, så minskade hennes sexlust och vad jag än gjorde så blev det inte bättre. Jag fick onanera för att bli av med mitt sexbehov. Efter en tid började jag leta efter kk eller liknande, men jag lyckades aldrig. Dock kom hon på att jag chattat med tjejer och hade telefonsex. Jag slutade då att leta, för hon hotade att lämna mig. Jag förklarade då att anledningen till mitt beteende var att vi aldrig hade sex. Jag fick vara glad om det blev en gång i månaden.
Nu är vårt sexliv lite bättre, men barnen sover fortfarande hos oss och hon säger att hennes lust är inte så stor som förr. Hon är fortfarande pryd och trots att hon nu är smal så trivs hon inte med sin kropp till 100%, trots att jag säger att hon är vacker.
Nu över till anledningen till varför jag skriver:
Som sagt vårt sexliv har blivit bättre, men det känns fortfarande inte bra. Vet inte vad jag ska göra för att få det bättre. Jag vill att hon ska njuta och leva ut sina lustar mer. Jag har frågat om hennes fantasier (Något som jag frågat de senaste 10 åren), men hon säger sig inte ha några. Sist sa hon att de försvannefter förlossningarna. Kan de det?
Jag undrar också hur jag ska få henne att älska sig själv mer och få mer lust. Visar jag sexiga underkläder så tycker hon det är porrigt. Porrfilm inkl erotik vill hon inte se. Hon kan skoja med folk att vi har en swingersklubb, men när jag frågar om hon vill testa, så är svaret nej. Jag blir inte klok på henne ibland.
Alla förslag är välkomna
Tack!