träning och mat för löpning.
Har en evis mage som inte blir platt. Har visserligen sett resultat efter graviditeten se 1år tillbaka. Blev snitt så magen som finns kvar blir extra markerad iom. snittlinjen längst ner.
Tränar löpning varje dag 1timme-1.5timme. Blir minst 9km om dagen. Oftast ingen vilodag. Gör plankan nästan varje dag. Kör lite med hantlar,situps,knäböj,nån benövning/magövning nån gång i veckan hemma, inga långa pass alls.
Är 156cm och hr gått ner till 50kg men har en hel del kvar på mage och lår. Rätar jag upp rygg känner man ändå att magen blir "hård" men slappnar jag av blåser den upp sig längst ner eller hur man ska förklara. Hur ska jag fortsätta träningen för att få mer resultat och hålla det tills nästa graviditet?
Kan även säga att mensen lyser med sin frånvaro, dock inte pga. ny graviditet och kan detta har med ökad träning inom löpningen? Har aldrig sprungit innan heller utan är något som jag gjort hela förra året med stor ökning de sista 4 månaderna.
Kosten jag äter är enligt lchf fast inte det extra fettet de äter som tex. majonäs eller beasåser. Utan har mest blivit att jag tagit bort så mycket kolhyrater jag kan och äter mesta dels keso+en lchf macka till frukost.Lunch 2-3 ägg med lite skinka tex. Varierar luncherna så inte alltid ägg. Middag bestär av kött med broccoli. På kvällen är jag hungrig om jag sprungit igen så blir nån frukt eller finncrisp. GIvetvis förekommer fusk som godis m,m i mellanåt.
Påbörjade även undertiden jag åt min "lchf" kost att räkna kalorier genom shapeup. Då minskade jag även lite på portionerna av keso och ägg som jag åt då jag fick lite högt kcl innehåll. Men blev då mer hungrig. Fick då bra resultat snabbt men sammtidigt om jag fuskade med maten gick det upp snabbt 1kg.
Så hur ska ja göra med mat och träning för hålla mig mätt och inte gå upp.