• bebissugennu

    Väntar barn i Jönköping?

    Hej!

    Plussade igår, så går allt som det ska så kommer det en liten i början av september-13.

    Någon mer i Jönköping som ska ha i sensommar?

    Hade varit kul att hålla kontakten.

  • Svar på tråden Väntar barn i Jönköping?
  • fisan82

    Tänker inte heller betala privat för att få veta könet men om d kan se de så vill jag veta!!! Absolut är det ju lite spännande när man inte vet men tror att de e underbart iaf!!

    Du behöver inte vara nervös hannapanna!

  • hannapanna84
    fisan82 skrev 2013-04-12 14:15:28 följande:
    Tänker inte heller betala privat för att få veta könet men om d kan se de så vill jag veta!!! Absolut är det ju lite spännande när man inte vet men tror att de e underbart iaf!!

    Du behöver inte vara nervös hannapanna!

    Tack fisan jag vet, men ändå...
    Det är nog det där med sjukhus och det som är det jobbiga egentligen.
    Men det blir nog bra i slutändan =)  
  • fisan82

    Jag fick ju en extratitt i måndags eftersom de va tvugna att kolla så allt va bra! Men man kan ju aldrig få titta för många gånger!!
    Kanske ska kolla igen på måndag, de beror på hur mitt tillstånd utvecklas..

  • hannapanna84
    fisan82 skrev 2013-04-12 16:46:19 följande:
    Jag fick ju en extratitt i måndags eftersom de va tvugna att kolla så allt va bra! Men man kan ju aldrig få titta för många gånger!!
    Kanske ska kolla igen på måndag, de beror på hur mitt tillstånd utvecklas..

    Man kan aldrig se den lill* för många gånger, lika underbart varje gång.
    Håller tummarna för att du ska bli bättre. 
  • hannapanna84
    fisan82 skrev 2013-04-13 10:31:30 följande:
    Tack hannapanna!
    Har en liten hematom, tydligen inget farligt men man blir ju ändå orolig....

    Usch låter inte kul =( men bra att du har kontakt med sjukvården om det.
    Allt som är avvikande mot det vanliga blir man ju orolig över och särskilt
    när man bär på en annan liten varelse.
       
  • fisan82

    Någon annan än jag som är så himla känslig mot allt, gråter och skrattar om vart annat?

    Ni som har barn sen innan hur upplever ni denna graviditet i jämförelse med den första?

  • hannapanna84
    fisan82 skrev 2013-04-15 14:08:39 följande:
    Någon annan än jag som är så himla känslig mot allt, gråter och skrattar om vart annat?

    Ni som har barn sen innan hur upplever ni denna graviditet i jämförelse med den första?

    Tycker att tiden står still denna gång, sist bara rusade tiden fram det tycker jag är den största skillnaden
    och att jag är mkt tröttare denna gång men det har väl med att göra att man har en 3åring som trottsar...
    Men i övrigt är det ungefär lika tycker jag.

    Hur upplever du det?      
  • Myran12

    Jag tycker tvärtom Hannapanna :) denna graviditeten har rusat fram om man jämför med förra gången. Tyckte det var nyss vi plussade och snart är det dags för RUL. Förra gången kändes det som evigheter innan RUL. I början av graviditeten kände jag av mer illamående än förra gången men nu mår jag toppen, hoppas det håller i sig. Är lite orolig för om foglossningen kommer komma tidigare den här gången.

  • hannapanna84
    Myran12 skrev 2013-04-16 07:50:39 följande:
    Jag tycker tvärtom Hannapanna :) denna graviditeten har rusat fram om man jämför med förra gången. Tyckte det var nyss vi plussade och snart är det dags för RUL. Förra gången kändes det som evigheter innan RUL. I början av graviditeten kände jag av mer illamående än förra gången men nu mår jag toppen, hoppas det håller i sig. Är lite orolig för om foglossningen kommer komma tidigare den här gången.

    Det är ju tur man tycker olika =)

    Helt galet är det iaf att vi snart är halvvägs, tänker man tillbaka så händer det mkt på 20v. 
  • Myran12

    Har alla här Facebook? Funderat på om vi kanske ska skapa en sluten grupp där istället. Jag hänger iaf mer där än här och blir lite att lära känna folk om man slipper skriva i ett offentligt forum

  • hannapanna84
    Myran12 skrev 2013-04-18 07:34:34 följande:
    Har alla här Facebook? Funderat på om vi kanske ska skapa en sluten grupp där istället. Jag hänger iaf mer där än här och blir lite att lära känna folk om man slipper skriva i ett offentligt forum

    Tror de flesta har face.. jag har iaf, så skapar du en grupp sä hänger jag på =)
  • Musungen

    Ja skapa ett du så hänger jag med på! Kan tänka mig att några av oss kommer känns igen varandra, jkpg är litet :)

  • Myran12

    Jag har skapat en sluten grupp för oss :) Säg till om ni tycker att jag ska ändra den till att vara hemlig istället!
    Gruppen heter Föräldrar i Jönköping, lägg till er :)

Svar på tråden Väntar barn i Jönköping?