• Jellybeanbaby

    Har du grävt ur vax ur öronen nån gång.

    Jag har grävt ur vax ur öronen nån gång.


    FL-ungmödrars familjeplanering: Pop a condom style. Oh!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du grävt ur vax ur öronen nån gång.
  • Jellybeanbaby
    Jellybeanbaby skrev 2013-01-12 00:18:53 följande:
    Om ingen fattade det så är detta en paroditråd, på denna:
    www.familjeliv.se/Forum-24-95/m68327804.html

    Det är ganska intressant, vad man hittar för trådstarter, när man söker på Malo2

    Ett intressant faktum: Nio trådar om snor - alla startade mellan 2012-12-12 och 2013-01-11
    FL-ungmödrars familjeplanering: Pop a condom style. Oh!
  • Jellybeanbaby
    Dan Syndrom skrev 2013-01-12 17:17:21 följande:
    Ja, det händer...titt som tätt. Ibland använder jag en topz Det är så svårt med spade.
    Good move.
    FL-ungmödrars familjeplanering: Pop a condom style. Oh!
  • taquine

    När jag var ung typ 50-talet sa min doktor att de minsta du skulle använda i öronen var armbågen, så nu brukar jag använda familjens armbågar för vaxrensning, annars blir det ju att jag säger "nu hörde jag dig väldigt dåligt" och det är så trist om de har något kul att säga.. Typ fan vad underbar du är eller liknande..Glad

  • Dan Syndrom
    taquine skrev 2013-01-12 17:27:18 följande:
    När jag var ung typ 50-talet sa min doktor att de minsta du skulle använda i öronen var armbågen, så nu brukar jag använda familjens armbågar för vaxrensning, annars blir det ju att jag säger "nu hörde jag dig väldigt dåligt" och det är så trist om de har något kul att säga.. Typ fan vad underbar du är eller liknande..

    Man ska alltså vänta tills vaxet kryper ut själv : p
    Välkommen in på kaffe likör och psykofarm-kaka! --> www.dan-syndrom.se
  • mycketsaft
    Jellybeanbaby skrev 2013-01-12 17:15:50 följande:
    Ett intressant faktum: Nio trådar om snor - alla startade mellan 2012-12-12 och 2013-01-11
    Haha, jag har snorat massor idag, jag kanske skulle leta upp trådarna och svara i dem :) Sen har jag grävt fram vax ur båda mina öron, sambons öron och till och med barnens öron.. Bara med fingrar, papper och topz dock.. Inga spadar eller skyfflar.
  • mycketsaft
    taquine skrev 2013-01-12 17:27:18 följande:
    När jag var ung typ 50-talet sa min doktor att de minsta du skulle använda i öronen var armbågen, så nu brukar jag använda familjens armbågar för vaxrensning, annars blir det ju att jag säger "nu hörde jag dig väldigt dåligt" och det är så trist om de har något kul att säga.. Typ fan vad underbar du är eller liknande..Glad

    Hahaha, ja det vore synd att missa något sådant pga en massa vax i öronen som lätt petas ut med armbågen :)
  • Jellybeanbaby

    Jag har en Revaxör hemma. Men jag vågar inte använda den.


    Well behaved women rarely make history
  • Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2013-01-26 02:42:51 följande:
    Jag har en Revaxör hemma. Men jag vågar inte använda den.
    Vad är det?
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
Svar på tråden Har du grävt ur vax ur öronen nån gång.