• Beirut

    Vilken färg har du på kuddarna i din soffa?

    Berätta gärna om fodralen är tvättbara? förstår om TS känns ironisk men börjar nu som ny medlem få pejl på FL.s nivå och vill vara lika hipp som er andra, aha?

    Ni får också gärna svara på vad ni stoppade senast i munnen, kanske när ni sov senast?

  • Svar på tråden Vilken färg har du på kuddarna i din soffa?
  • Beirut

    Ingen? Jag börjar, jag har vita/beiga kuddar samt grå-randiga i soffan.

    Soffan är brunaktig och jag tycker det matchar extremt bra.Kanske låter ganska löjligt men om jag ska vara ärlig så kan jag knappt bärga mig innan jag får veta färgen på era soffkuddar?

    Tyst Tycker dessutom att ni här verkar busiga

  • Hallonmumsan

    Jag har en grafitgrå soffa nästintill svart och i den har jag cerisa och lila lite glansiga kuddar. Vad säger det om mig?

  • Beirut
    Hallonmumsan skrev 2013-01-15 07:16:32 följande:
    Jag har en grafitgrå soffa nästintill svart och i den har jag cerisa och lila lite glansiga kuddar. Vad säger det om mig?
    Det säger att du är riktigt klämkäck och kavat brud En riktig familjelivare
  • UngSambo

    Jag har en svart soffa med divan, i den massa knallrosa kuddar från indiska. Alla fodral är tvättbara. Blir glad varje gång jag ser det! Har även matchande rosa ljuslyktor på mitt svarta soffbord;)

  • Fia 28

    Soffan är chokladbrun och jag har två mörkbeiga kuddar och två ljusbeiga. Till julen lyxar jag till det och har lagt röda fodral på de ljusare kuddarna. Alla fodralen är tvättbara.

    Jag åt senast vid lunch och det var två piroger med äggsmör. Sov gjorde jag senast inatt. ok?

Svar på tråden Vilken färg har du på kuddarna i din soffa?